Parkinson

• Irene

Van de week heb ik gehoord dat als je chemokuren én bestralingen hebt gehad dat je een verhoogde kans hebt op de ziekte van Parkinson.

Ik heb daar nooit iets over gelezen, heb ik iets gemist of is het een broodje aap verhaal.Graag een normale reaktie

• Wilmamazone

@Irene

Kan je aangeven waar/van wie je dit gehoord hebt?

• Irene

Wilma, ik heb dit van een andere borstkankerpatient gehoord, niet dat ik in paniek raak, hoor.Vorige week.

Ik had alleen even zoiets van hé, wat is dit weer.

Zij en haar man waren hier heel stellig in. Vandaar mijn vraag.

IreneWilmamazone schreef:

• Wilmamazone

Ja inderdaad: ‘Wat is dit nou weer?’

Ik ben zelf ook borstkankerpatiënt, dacht er toch veel over te weten, maar hier had/heb ik dus nog nooit van gehoord.

Vraag ik mij het hoe en waarom af van het zo stellig zijn hierover van die twee.

Inmiddels weet ik wèl dat er rondom kanker onvoorstelbaar veel ‘zeker-te-weten’

wordt rondverteld dat werkelijk nergens op slaat. Veel/te veel Broodje's Aap in de aanbieding/over de toonbank.

Dat kan voor kankerpatiënten heel verwarrend zijn en moeten die van goede huize komen om altijd het kaf van het koren te kunnen scheiden.

Gelukkig kom je met gezond verstand en beide benen op de grond al een heel eind.

Sterkte met alles Irene en de aller-allerbeste wensen.

• Irene

Ik kan dan best wel balen dat ik weer aan het twijfelen wordt gemaakt terwijl ik weet dat ik het nergens heb gelezen.

Ik vergeet het voor nu wel even en sta met beide benen gewoon weer op de grond.

Bedankt Wilma. Voor jou ook het allerbeste