Goeiemiddag allemaal,
Mijn naam is Melanie Koeleman-Pointl, ik ben 39 jaar oud, getrouwd en moeder van 2 kinderen (en 8 katten). Mijn vader (71 jaar) is eind December in het ziekenhuis opgenomen, omdat hij zich niet goed voelde (moe, druk op borst, zweten o.a.). Na onderzoek van zijn bloed is de diagnose ALL gesteld, later meer gespecificeerd naar Non Hodgkin en dan stamcel B agressieve soort. Hij ligt in het ziekenhuis van Antwerpen (Wilrijk) en daar probeer ik ieder weekend heen te gaan. Het liefst zou ik vaker willen gaan, maar ik woon in Hoofddorp en heb hier mijn man en kinderen…Ik heb een hoop gelezen over non Hodgkin, maar ben ook erg benieuwd naar ervaringen van mensen, die deze ziekte hebben of hebben gehad en wat het emotioneel met je doet. Ik vind het lastig in te schatten waaraan mijn vader behoefte heeft, ik probeer iedere dag even kort te bellen, stuur emailtjes en maak collages, zodat wij toch een beetje bij hem zijn..De kinderen mogen niet bij hem, hij ligt in een hoge drukkamer.
Ik ben blij met wat meer informatie en wat ervaringen, eventueel links naar sites,zodat ik wat meer inzicht krijg!
Alvast heel hartelijk bedankt!
Melanie