Hallo,
Mijn moeder heeft gisteren te horen gekregen dat ze darmkanker heeft met uitzaaiingen naar lever en longen. De dokter heeft gezegd dat het een aflopende zaak is.
2 weken geleden heeft ze ontlastingsklachten gehad waarbij er slijm in de ontlasting zat, haar stoelgang was ook al niet meer regelmatig.
vorige week zat ze een keer recht op met de handen om haar middel; daar voelde ze opeens een knobbel aan haar rechterzijde. deze knobbel (halve tennisbal) is nu al te zien met het blote oog door de kleding heen.
Mijn moeder heeft al zolang ik mij kan heugen rugklachten heeft slikt ze hiervoor pijnstillers (o.a. tramadol). Pijn heeft ze niet aan de knobbel in haar buik.
Ze krijgt volgende week nog een darmonderzoek. Bij de eerstvolgende afspraak met de arts zal ik bij zijn, ook omdat er 3 meer horen dan 2
Kan iemand mij vertellen (ik weet dat niet elk lichaam hetzelfde is) hoe snel dit zou kunnen gaan en of zij nog een lijdensweg moet doormaken? gaat ze de geboorte van haar 4e kleinkind begin oktober nog mee maken ondanks deze rotziekte?