darmkanker

• hennie

mijn moeder is 86 jaar en heeftdarmkanker met uitzaaingen in lever,longen,milt.

ze kreeg chemo tabletten maar daar blijkt ze heel erg allergisch voor te zijn,de ontlasting liep spontaan haar anus uit en spuugde heel erg.

ze moest worden opgenomen met de kerst.werdt heel erg zwak,kon niet eten,drinken bijna niet.

een week geleden moest er met spoed een stoma worden aangelegd anders zoude de darmen knappen.

nu knapt ze aardig op,erg zwak en het blijkt dat haar buik in korte tijd vol zit met tumoren.

nu naar een week komt er ook weer spontaan ontlasting uit haar anus terwijl ze een stoma heeft.

ze krijgt opgezette benen,wordt warrig maar heeft geen pijn dus geen medicijen.

nu wil de arts toch weer een chemo doen maar mijn moeder wil het niet meer.

ook heeft ze begrepen dat ze toch weer naar huis mag,ze is alleen.

een week terug werdt er gezegd ze heeft nu met de stoma nog twee weken tot een paar maanden.

wij snappen het allemaal niet meer.

wie kan mij er wat over vertellen?

• ¥ Lotje ­­¥

hoi

86 jaar en chemo!!!!!!!!!!

Je moeder zelf wil niet meer. Moeilijk zoiets . Ik denk Dat ik in dit geval eens met de familie rond de tafel ging zitten . Van . ze wil zelf niet meer. Meerdere beslissings zo gezegd. Samen…Tis iets makkelijker dan alleenn…..

Ik wens je veel sterkte.