Malt lym foom

• Turky

Ik wil even vertellen dat na 15 bestralingen er geen kankercellen meer gevonden zijn.

Het is zo,n heerlijk gevoel als dat verteld word tegen je.

Nu maar hopen dat als ik in maart weer een maagonderzoek heb de kankercellen niet terug zijn.

Dit wilde ik even laten weten voor een ieder die ook daar mee te maken heeft dat je altijd positief moet blijven al valt het soms niet mee.

Gr Turky.

• ¥ Lotje ­­¥

hoi

Mooi om dat te lezen . Enne ……..je zou/blijft wel onder controlé . Dus ze houden je goed in de gaten .Dus toch ook een beetje een geruststelling . Zo moet je het zien

En positief moet je blijven anders ga je er aan onder door.

Mijn schoonzusje heb sinds kort gehoren gekregen dat ze limfklierkanker heb . zit door heel haar lichaam ook 2 vlekjes op haar lever . , Achter het borstbeen. Ze is niet moe , waar ik versteld van sta. Ze voelt gelukkig haar eigen goed . De 11 januari moet ze terug en kijken ze wat ze gaan doen. Ze houd zich zoooo perfect . Ik kan er goed mee praten . En heb dat ook gezegd tegen haar . .Ze wil ook praten er over. Ik moet wel zeg ze dan , je kan niet met de pakken neer gaan zitten . Onverstelbaar hoor , ik zou het niet kunnen denk ik dan . Want ze zit toch al wel in de 4de fase werd er gezegd . .3de fase was 50/50 %Dus ze gaat er in principe heel goed mee om, voor buiten staanders soms niet te begrijpen

• Turky

Sorry dat ik nu pas reageer maar zit niet vaak op de pc.

Ja ik word gelukkig goed in de gaten gehouden ,ben van de week nog zelf Naar het ziekenhuis gegaan,omdat ik zo,n last blijf houden van mijn maag .

Maar gelukkig niets verontrustend hoort erbij wat ik nu nog voel.

Nu maar hopen als ik in maart voor controle gaat dat alles nog goed zal zijn.

Fijn hoor dat je schoon zusje zich zo sterk houd dat is heel positief.

Wens ze heel veel sterkte van mij en zeg dat ze moed moet houden ze laten je niet zomaar gaan en doen er alles aan om je op deze aarde te houden.

Gr turky

• ¥ Lotje ­­¥

Hoi,

Ja dat controle is altijd wat paniekerig van:: ow als alles nog maar goed is . Ik denk dat , dat wel zal blijven . Maar van de andere kant moet je dan denken van .: Ze houden me goed onder DE controlé

En mijn schoonzus . is terug geweest. Maar omdat ze zich zo goed voelt en niet moe, (wat overigs Heel vreemd is ) maar natuurlijk wel goed dat ze niet moe is . En ze valt ook niet af. Krijg ze eerst tabletten . Moet ze 5 van slikken . 14 dagen lang dan weer even niet en dan weer 14 dagem . Zit wat chemo in. Dan moet ze weer op controlé na 3 maanden . Want het moet wel even de tijd hebben , dat die tabletten door je lichaam gaat.Dan kijken ze wat de tabletten gedaan hebben…. De Dokter wou eerst zo proberen . Omdat ze zich zo goed voelt…Soms is haar uiterlijk wel eens grauw . En soms heb ik mijn twijfels wel….Omdat ze al in fase 4 zit…Je begrijp me wel denk ik…..