Ton, had je soms nog een handje stront over?
Ik reageer één keer in dit forum en je begint mij gelijk al te beschuldigen dat ik iets over zou nemen. Het was alleen maar een vraag!!! Ik wilde alleen maar duidelijkheid, meer niet.
Jouw woorden:
(Ik meen dat het verhaal Henk Trentelman op de kaart is gezet door Kees Braam die er dan ook eindeloos over door blijft drammen en nu ook alweer wordt overgenomen door Roos).
Dus jij ervaard één keer iets vragen van iemand die een oprechte vraag steld al als drammen?
Jij bent degene die geheimzinnig doet, waardoor er alleen maar meer vragen boven komen. Je zegt steeds dat je exact weet hoe de sitiatie is maar blijft vaag. WAAROM?
Het geeft mij een heel naar gevoel als iemand direkt al in de verdedeging springt en een ander, die één reactie plaatst gelijk als een bedreiging gaat zien en haar als een vijand en tegenstander ziet. Ik snap hier echt niks van! Ik vindt dit geen respectvolle manier van omgaan met elkaar. Dit raakt mij Ton!
Ik probeer alleen maar alles voor mezelf op een rijtje te zetten voordat ik besluiten neem. Nogmaals bedankt namens iemand die oplossing zoekt voor haar ziekte.