Dr. Rath

• Paul

Dr. Rath geeft aan dat onderstaande stoffen wezenlijk zijn voor gezonde voeding / voorkomen en herstellen van kanker.

***De belangrijkste cellulaire voedingsstoffen voor de indamming en de beheersing van kanker zijn vitamine C en de aminozuren lysine, proline en arginine, de mineralen seleen, koper en mangaan, evenals n-acetylcysteïne en polyfenolen (bepaalde natuurlijke stoffen, die in groene thee zitten).***

Weet iemand in welke hoeveelheden en hoe frequent deze supplementen moeten worden ingenomen, en waar ik ze kan kopen?

Met vriendelijke groet,

Paul

• Tim

Hoi Paul,

U zal met ene Frans contact opnemen. Hij is super consult van Dr. Rath.

Ik denk dat u meer weet dan ik.

http://forum.kwfkankerbestrijding.nl/viewtopic.php?t=2354

Ik vind de combinatie Dr.Rath met Dr. Simoncini zal een verrassing zorgen.

Gezien de natriumbicarbonaat, zuiveringszout behandeling van Dr. Simoncini heb ik deze week een nieuwe recept uitgevonden op basis van soortelijke zout therapie maar op een chinese wijze. Het kost niet meer dan 50 euor. Veilig en geen bijwerking. Het kan makkelijk thuis uitoefenen combineren met een gezonde voedingsupplement.

• Frans, super consulent

Halo Paul,

Heb je kanker of ben je nieuwsgierig?

m.v.g. Frans.

• Paul.W

Hoi Frans,

Sorry voor late reactie. Ik heb kanker EN ben nieuwsgierig.

Ik las dat jij ook deze pillen slikt en ik zou willen weten waar ik ze kan kopen. Want de inhoud bevalt mij zeer. Als ik het allemaal los zou moeten kopen mag ik wel een pillen doos bij de GAMMA kopen.

Groet Paul

• JennyJo

De pillen van dr. Rath helpen helaas geen klap tegen kanker, geen enkele vitaminepil trouwens. Maar wie graag van zijn geld af wil moet vooral zijn gang gaan.

De veronderstelling van dr. Rath over het ontstaan van kanker is onjuist. Bovendien zijn de onderzoeken dr. Rath niet wetenschappelijk en daarom onbetrouwbaar.

• Marer

Meneer Rath heeft zijn centjes ook verdiend met het verkopen van vitaminepillen in Afrika. De pillen zouden AIDS en HIV genezen.

Met onbewezen en niet onderzochte stellingen worden de mensen vitamine kuurtjes verkocht. Alle ziekten schijnen genezen te kunnen worden. Meneer Rath verkoopt gebakken lucht pillen. En maandelijks mag de zieke patiënt daar heel wat eurootjes voor neer tellen.

• Michel

Kijk eens op http://www.laetrile.com.au