wie kan mij helpen met het beandwoorden van een paar vraagjes
- hoe lang blijven de lijnen van het aftekenen voor bestraling zichtbaar?
- als er uitzaaingen ontdekt zijn, kan iemand dan na een maand klaar zijn met
bestralingen?
Als je de stift bedoelt: Nou als je geluk hebt 3 dagen… Het gaat er echt heel snel af. Het is de bedoeling dat het zichtbaar blijft, dus niet wrijven enzo en afwassen met zeep, maar gewoon door het zweten en de wrijving van je kleding gaat het er heel snel af is mijn ervaring. Je moet even overleggen met het bestralings instituut wat je het beste kan doen als het er erg snel afgaat.
Ik had zelf niet zoveel tekeningen op m'n lichaam, omdat ik een masker had, maar ik hoor bij anderen dat ze regelmatig ‘bijgetekend’ worden. Bij mij was dat niet nodig omdat de belangrijkste markeringen op het masker stonden + een tattoeage puntje op m'n huid als duidelijk markeringspunt.
over de uitzaaiingen: Het aantal bestralingen zegt niets over de ernst van de situatie. Het gaat namelijk ook om hoeveelheid straling en de opname van de straling door het lichaam, dat is op bepaalde plaatsen meer dan op andere plaatsen en over de oppervlakte die bestraald wordt. Ook kan er met 1 bestraling, van meerdere zijdes bestraald worden.
Dus in principe kan het heel goed dat iemand met uitzaaiingen na een maand klaar is. Het hangt er ook nog vanaf trouwens hoe vaak er bestraald wordt. Want ook dat verschilt nog weleens.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?