Beste Lezers,
Gaarne wil ik weten of men hierop reacties heeft en/of ervaringen;
Ik heb enige tijd hoofdpijn, gewoon begonnen zonder aanleiding.
Werd als maar erger en vorige week heb ik onhoudbare aanvallen van pijn gehad, veelal tussen 10.00 uur tot 14.00 uur waabij zelfs een keer zo erg dat de huisarts naar mijn huis kwam.
In beginsel dacht hij aan voorhoofdholteontsteking, daarna aan clusterhoofdpijn.
Mijn linkeroog hangt wat loddig erbij vergeleken met rechteroog.
Voor de zekerheid heeft hij me naar de neuroloog gestuurd en die zegt dat gezien mijn hoofdpijnpatroon en bijkomende klachten het geen clusterhoofdpijn kan zijn (op zich ook gelukkig want dat is ook een heel erg syndroom).
Slik flink medicijnen en dat onder drukt de pijn maar heb nog steeds steken in mijn hoofd, s avonds en smorgens vaak niet.
Inmideels mri scan gehad, uitslag zagen ze snel en hebben woe een afspraak bij de neuroloog, hadden ze geen oorzaak zouden ze vandaag bellen dat ik woensdag niet hoeven te komen hebben ze dat wel verwachtten ze me woensdag.
Gebeld hebben ze niet ?
Ik lees net een heel stuk over mond en keelholte kankersoorten.
Veel klachten komen overheen,
Heb namelijk al een tijd een vieze pushachtig goed wat uit mijn tand/tandvlees komt wat vies smaakt en bovendien geurt dat vies uit mijn mond waar ik niets aan kan doen.
Mijn gebit is vrij slecht en het tandvlees trekt zich helemaal terug.
Ook bloed het heftig tussen mijn tanden ondanks het flossen en al wat ik doe
S, avonds had ik een aantal keren van de week dat mijn hele hoofd ook mijn kaken pijn begonnen te doen en ook plots overal lichte aanvallen van kiespijn.
Die steken in mijn hoofd gaan door, waarbij ik soms pijn in mijn nek en botten heb?
De hoofdpijn die ik had en heb is niet normaal zeker niet zoals ik mijn eigen hoofdpijn van een griep herken.
Af en toe verstopte neus
Al die symptonen worden ook bij bepaaldeneus-keelkankersoorten geconstateerd.
Heeft iemand hier ervaring mee? of herkent iemand klachten van mij waar iets uit is gekomen?
Ik hoor het graag!!!