Hallo,
Ik heb 10x nagedacht of een bericht wil gaan schrijven. Het gaan niet over mijzelf maar over me moeder (51jaar). Ik hou het niet langer meer en ik wil niet aan de gedachten denken.
Toen ik vorige week maandag terug was van vakantie had ik me moeder dinsdag aan de telefoon. Ze vroeg of ik even wou geen zitten maar geen zorgen moest maken. Ze heeft al lange tijd (melk) vloeiingen uit haar borsten wat ze zelf heel erg vreemd vond. Me oudste zus heeft haar naar de dokter gestuurd en die heeft haar bloed afgenomen, haar bloed was niet zoals het hoorde te wezen en de dokter maakte zich een beetje zorgen, want uit de verschijnselen kon de dokter halen dat er wat in haar hoofd misschien zou zitten wat er niet hoord (tumor).
Vandaag is ze naar de neuroloog geweest en die heeft haar volledig onderzocht, me zus was erbij want.
Me moeder is 24kilo te zwaar, ziet erg slecht…
Ze heeft zo ie zo met spoed een MRI scan a.s vrijdag.
Ik stik de moord hier voor de grootste angst in mijn leven, mijn moeder verliezen die mij meer waard is dan heel de wereld.
Het zwaarder worden kan toch veroudering zijn of door het vele wijn drinken komen???
En de vloeiingen kan toch komen door antidepresivia???
Zou ik denken.
Ik heb me zus uiteraard ook even gesproken en ik vroeg meteen aan haar, “hoeft toch niks ernstigs te zijn” me zus melde me wel dat ze wel de verschijnselen “van” heeft.
Ik weet nou nogsteeds niet waarom ik dit schrijf.
Ik weet ook niet wat ik vraag.
Maar ik weet wel dat ik niet weet wat ik moet doen, wat ik moet denken, wat mijn gedachtens zijn.
Ik maak me zorgen maar ook weer niet.