Zal een tumor zijn

• Kim

Hallo,

Ik heb 10x nagedacht of een bericht wil gaan schrijven. Het gaan niet over mijzelf maar over me moeder (51jaar). Ik hou het niet langer meer en ik wil niet aan de gedachten denken.

Toen ik vorige week maandag terug was van vakantie had ik me moeder dinsdag aan de telefoon. Ze vroeg of ik even wou geen zitten maar geen zorgen moest maken. Ze heeft al lange tijd (melk) vloeiingen uit haar borsten wat ze zelf heel erg vreemd vond. Me oudste zus heeft haar naar de dokter gestuurd en die heeft haar bloed afgenomen, haar bloed was niet zoals het hoorde te wezen en de dokter maakte zich een beetje zorgen, want uit de verschijnselen kon de dokter halen dat er wat in haar hoofd misschien zou zitten wat er niet hoord (tumor).

Vandaag is ze naar de neuroloog geweest en die heeft haar volledig onderzocht, me zus was erbij want.

Me moeder is 24kilo te zwaar, ziet erg slecht…

Ze heeft zo ie zo met spoed een MRI scan a.s vrijdag.

Ik stik de moord hier voor de grootste angst in mijn leven, mijn moeder verliezen die mij meer waard is dan heel de wereld.

Het zwaarder worden kan toch veroudering zijn of door het vele wijn drinken komen???

En de vloeiingen kan toch komen door antidepresivia???

Zou ik denken.

Ik heb me zus uiteraard ook even gesproken en ik vroeg meteen aan haar, “hoeft toch niks ernstigs te zijn” me zus melde me wel dat ze wel de verschijnselen “van” heeft.

Ik weet nou nogsteeds niet waarom ik dit schrijf.

Ik weet ook niet wat ik vraag.

Maar ik weet wel dat ik niet weet wat ik moet doen, wat ik moet denken, wat mijn gedachtens zijn.

Ik maak me zorgen maar ook weer niet.

• Kim

Ik bedoel".

Zal het een tumor zijn

• VK

Hoi Kim

Dat gevoel van onmacht ken ik maar al te goed .

Dat je nu zeer bang bent is ook heel herkenbaar voor me .

Ik heb met mijn vader het afgelopen jaar heel wat mee gemaakt

Mijn vader is mijn liefste schat / mijn maatje op deze planeet , dus ik herken heel erg goed wat je schrijft

Ik hoop dat het allemaal gaat meevallen , en dat het niet zo ernstig is als jij nu misschien wel mag denken .

Ik ken het gevoel om bang te moeten zijn om je vertrouwde thuishaven, je beste en liefste maat te kunnen gaan verliezen , maar sommigen van ons hebben ook geluk gehad , of gaan nog geluk hebben .

Ik denk juist dat het zeer goed is om hier je gevoelens en je angsten neer te schrijven , want de meesten van ons kennen dit allemaal.

Ik wens je moeder in ieder geval het allerbeste van de wereld toe , en voor jouw heel erg veel sterkte.

Gr Vera

• D-tje

Kim,

Ik hoop dat je goed nieuws hebt gehad vrijdag. Ik weet uit ervaring hoe erg dat wachten is. Mijn vriend heeft een tumor in zijn hoofd, en elke keer weer die spanning….vreselijk!!

D

• Nico

Kim/D-tje,

Ook ik hoop snel te mogen lezen dat de uitslag goed is uitgevallen. Zelf weet ik sinds 6 weken dat ik een kwaardaardige hersentumor heb (zie www.FlamingStar.nl) en hoeveel ellende dat voor mijn dochters en vrouw geeft. Ook al zijn mijn dochters nog maar 1 en 3 jaar dus hopenlijk niet zo denkend als jouw en kan ik jouw zorgen denk beter vergelijken met die van mijn vrouw.

Kim/D-tje, heel veel sterkte en succes gewenst. Mocht het toch een hersentumor zijn, dan kan de site www.STOPhersentumoren jullie misschien helpen met lotgenoten contact, links en boeken of wat dan ook. Het is een vervelende ziekte, maar daar moet toch nu eens een oplossing voor gaan komen!

Groeten, Nico

• hans vermeulen

hoi kim kijk eens op de nieuwedokters.nl

geeft je een heel andere kijk op dingen.

• nirak

hoi dit is een virus

• VK

Karin , jij bent Gek !!!!