baarmoederhals kanker

• hans

Beste Roel,

je hebt helemaal gelijk ik brobeerde haar te helpen deze info moet voorlopig zoveel mogenlijk onder de pet worden gehouden we hebben te maken met een misdadige wereldleider en wel de CODEX ALIMENTRIUS en haar trawanten waaronder onze eigen regering, ziekzijn is BIG BUSSINES geworden als je daar over nadenkt krijg je kippevel.

In Amerika is er al een organisatie die heet healtfreedomusa, vrijheid in gezondzijn te gek voor woorden.

Allemaal veel succes met het gezond blijven.

En blijf elkander helpen.

• HP

http://search.ebay.com/_W0QQsassZmiraclemineralsupp

Flesjes van ca. 100 ml.

Kosten: $ 11 per flesje bij afname van 3 flesjes, Verzendkosten naar Nederland $ 11. Totaal $ 44 = ca. € 30 voor 3 flesjes

• marietje

Hoi, bij mij is ook baarmoederhals kanker vastgesteld. Stadium 1b, de baarmoeder en lymfe zouden verwijderd worden. Helaas zat ik bij de 5% waarbij toch uitzaaingen in de lymfe gevonden werden. Ze hebben de lymfe verwijderd maar de baarmoeder laten ziten, deze dient nu als bescherming voor de bestraling en chemo die ik nu ga krijgen. Na de operatie stort je wereld in als je hoord dat er toch een uitzaaiing is. Morgen krijg ik voorlichting van de radiotherapie en volgende week start ik. Graag hoor ik of imand hetzelfde heeft gehad en hoe de bestraling en chemo ging en hoe het nu is. Van de ene dag op de andere hoor je dat je kanker hebt, en dan is het allemaal net een horor film, bah! Hoe is het nu met Saskia??

• saskia

Hoi Marietje

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt.

Ook operatie dat alles zou worden verwijdert

toen ik wakker werd bleek mijn baarmoeder er nog in te zitten

en waren er uitzaaiingen gevonden in de limf

Ik voel met je mee wat schrik je je denkt niets meer aan te doen.

De limfe zijn verwijdert en ben meteen begonnen met

een heel programma.

40 bestralingen en 9 chemo.s waarvan 2 brachie (is bestraling

inwendig.

Dit alles 1 1/2 jaar geleden was ik klaar.

Ik moet nu werken maar mail me maar

saskiaschuller@msn.com

hou je taai ze kunnen veel en ik ben er ook nog

groetjes sas