Ouders met kanker

• Saskia

Even van me af schrijven hoor.

Mijn schoonmoeder heeft iets meer dan een jaar geleden te horen gekregen dat ze Kahler (bloedkanker) heeft dit is niet te genezen alleen te vertragen. Sinds kort weet ze dat er ook borstkankercellen in haar longvocht zitten (van borstkanker 18 jaar geleden). Mijn vader is 4 maanden geleden overleden na een biopt van de hersenstam bleek zéér agressieve hersenstamkanker., dus als hij niet aan de complicatie was overleden was hij er nu ook al niet meer geweest. En nu te horen gekregen dat mijn moeder zeer waarschijnlijk kanker heeft aan de alvleesklier……………………………..morgen biopt maar er is al gezegd met het ergste rekening te houden.

Ik weet het even niet meer en mijn vriend heeft sinds een klein jaar een angst en paniek stoornis waar hij heel hard aan werkt maar op deze manier word dat natuurlijk niet makkelijker.

Saskia

• Mandy

Even verbeteren de Ziekte van Kahler is geen bloedkanker maar beenmerg kanker

Ik wil je in ieder geval alle sterkte van de wereld wensen

Gr.Mandy

• Saskia

@Mandy ja idd weet ik ook wel maar komt de eerste arts die in de richting dacht had het over bloedkanker en dan blijft dat op de een of andere manier hangen.

Mijn moeder blijkt trouwens een klatskin tumor te hebben een zeer zeldzame galgangtumor,

gr Saskia

• Ilona & Collin 12-08-2005

Ik kan alleen maar zeggen sterkte meis!

• senna

heeei saskia

wat zwaar voor je,

ik begrijp hoe je je voelt

mijn moeder heeft een maand geleden te horen gekregen dat ze kanker heeft,

het zit in der botten,lever en borst

ook bij haar kunnen ze het nooit weghalen alleen laten stilzetten

met me vader kan ik niet zo goed opschieten, we hebben heel vaak ruzie dus ik heb het er heel moeilijk mee

sterkte aan iedereen wie dit moet overkomen!