hallo
ik heb 2x een hersen tumor gehad in 1980 en 5 jaargeleden en heb op jonge leef tijd 36 bestralingen gehad en gemo hier heb ik onde andere hersen letsel aan over gehouden gronise vermoeitheid ,cocetratie problemen exetra,
er zit me iets dwars dat is dat mijn ouders en ik dit 15 jaar naar mijn eerste operatie nooit geweten hebben wij van kasje naar muur zijn gestuurt toen ik ineens heelfeel tot niks meer kon,we moesten blij zijn dat ik nog leefde en het werd er op gegooid dat het tussen mijn oren zat dus ik kreeg antie depreciemedicijnen op jonge leeftijd.
15 jaar later bleven de klachten en hebben van alles gedaan om te kijken wat mijn leven nog kon verbeteren,we kwamen bij een arts in gronigen en die zag aan mij uiterlijk al wat er aan de had was of mijn hormonen onder andere ooit waaren na gekeken nee en de vermoeid heid was ook te verklaaren en leer achterstad exertra hoop ook dat julie het kunnen lezen.
ik zou zo graag begrip hebben dat ik het alemaal zelf heb moeten uit zoeken en door een hel ben gegaan zamen met mijn ouders mijn moeder kan er nog bijna niet over praten hoe ze ons hebben laten zitten,en op artsen valt niks te verhaalen.
we zijn er nog steeds kapot van aleen het vijt dat ik een berorde jeugd heb gehad door na laten geid van artsen dat door beetje steun en beglijdig medicijn gebruik het alemaal een beetje verzacht had kunnen worden,door nalaatig heid van artsen mijn leven dubbel op zijn kop heeft gestaan nu is er gelukkig betere beglijdig en op van exetra dan toen zeker voor kinderen er was toen niks.
groetjes jose ben nu 34jaar .