kent iemand Dr. Antonio Benavides?

• Andre van Haren

Hallo,

ik heb een vraag over een dokter uit Bolivia, Zuidamerika. Omdat mijn vrouw daar vandaan komt en er bij haar moeder sinds een maand vergevorderde kanker is ontdekt, klampen ze zich aan iedere strohalm vast. Ze kwamen via via op het spoor van Dr. Antonio Benavides. Volgens hem heeft hij medicijnen die elke soort van kanker geneest in ieder stadium. Ik vind dit nogal een heftige uitspraak en vraag me daarom af of dit weer iemand is die mensen wil uitbuiten. Mijn vrouws broer in Bolivia heeft hem bezocht en gevraagd naar mogelijkheden van behandeling voor zijn moeder en naar de prijzen van de behandeling. De dokter was nogal kortaf en zei alleen maar dat er geen vragen moesten worden gesteld, de moeder geen dokter-inmenging mocht hebben en dat de prijs later kon worden besproken.

Als iemand hier meer over weet, zou ik het graag horen. De site is in engels en spaans, hier: http://www.antoben.net/ingles/index.php

groeten,

André, Zweden

• merel

De zoveelste wonderdokter. Vraag me toch af hoe het komt met al deze wonderdokters dat er nog kanker bestaat op deze wereld.

• Marja

Vooral de opmerking dat er geen doktersinmenging mag zijn is al veel betekenend. Kwakzalvers vind je overal. En ik ben het met Merel eens. Als alle kwakzalvers ook daadwerkelijk iedereen kunnen genezen zouden alle ziekten zo de wereld uit zijn. Maar helaas gaat het altijd om geld verdienen over de ruggen van hopelozen.

Sterkte, Marja

• AndrevHaren

Ik denk ook dat hij niet te vertrouwen is, vooral omdat hij niet eenmaal heeft gereageerd sinds mijn vrouw hem heeft gemaild met vragen. Een echte dokter zou toch meteen terugmailen met advies lijkt me. Ik heb deze vraag ook op een ander forum gesteld waar iemand meteen naar die dokter heeft gemailed, dat is volgens mij al een week geleden. Hij heeft ook haar niet geantwoord. Ik denk dat ik hem maar beter kan vergeten en mijn schoonmoeder geen valse hoop voorspiegel.

bedankt,

André

• Marja

Ik vind dat een heel wijs besluit. Ik wens je alle sterkte. Marja