Kanker

• Tanja

Beste mensen

Ik ben een laatstejaarsstudent verpleegkunde in Genk. Zoals vele weten moet ik ook een eindwerk maken. Mijn thema handelt over “kanker een multidisciplinaire aanpak” m.a.w. als je wordt opgenomen met deze ziekte komt er direct een heel team bij te kijken nl. de oncoloog, de verpleegkundigen, de diëtiste, eventueel de logopediste, de fysiotherapeut, de psycholoog en noem maar op.

Graag zou ik hier iets meer over willen weten, hoe gaat het er aan toe als je de patiënt bent, wordt je goed opgevangen? Krijg je voldoende uitleg over alles? Hoe verwerk je het hele proces, wordt je hierin goed gesteund door de psycholoog, maken verpleegkundigen tijd voor je, hoe voel je je hierbij? Hoe gaat het nu met je?

Als iemand hierover wil praten (via mail) mail me gerust terug. Ik kan jou misschien wat steun bieden, daar waar ik kan, en jij kan mij verder op weg helpen.

Alvast heel erg bedankt!

Groeten Tanja

• jolanda

Hoi Tanja,

Ik heb zelf geen kanker, maar m'n vader wel… HIj zit volop in een proces wat ik van heel dichtbij meemaak en waarin ik zelf natuurlijk ook tegen heel veel aanloop wat soms knap lastig is…

Als je denkt dat ik iets voor je kan betekenen sta ik er voor open. Ik vind het wel prettig om erover te praten.. het helpt mij in de verwerking van alles…

Je kunt me mailen…

jolanda@mailnet.nl

• angela

hoi tanja ,

ik heb 10 november 2005 te horen gekregen dat ik lymfekierkanker had en heb na een zware behandelig gelukig alles overwonnen. als e wilt mag je mij mailen en wil ik je vertellen hoe het mij is vergaan en hoe ik het heb ervaren.

groetjes angela

kattekop30@hotmail.com