Hoi Suzanne.
Wat fijn dat je even vraagt hoe het nu bij ons gaat .
Met mn vader gaat het redenlijk ,de pijn wordt minder , en de wond achter is bijna helemaal dicht
Het zitten gaat dus ook weer beter , maar hij heeft er wel een wondbreuk bij gekregen , hij heeft er niet echt pijn van , maar heeft nu naast het stoma een flinke bult zitten
Gisteren is hij ook nog door zn rug gegaan , maar dat komt wel weer goed , daar heeft hij zo 1x per jaar wel last van , het duurd een paar dagen en dan is het weer beter .
Toen ik hem gisteren zo krom zag lopen , en ik hoorde wat er was gebeurt , moesten we er zelfs beiden enorm om lachen , zo , zei hij , dat kan er ook nog wel bij he, en meteen schoten we beiden zo hard in de lach dat hij zich aan de verwarming moest vasthouden omdat hij anders gewoon was omgevallen hahahaha
De verdere verzorging van mijn vader heeft mn moeder nu overgenomen , dwz , dat de zuster alleen nog maar 1x in de 3 dgn komt ter controle v.d wond.en niet meer 2x p.d
het is voor mn ouders een hele opluchting dat ze de wond nu zelf kunnen verzorgen en niet meer afhangkelijk zijn van de tijden dat de zuster zou kunnen komen .
Ze hebben weer een beetje hun vrijheid terug.
En , mn vader rijdt zelfs weer auto , is het niet geweldig !!!!
Hiervoor zit hij wel meestal op een kussen , mar goed , het gaat weer , en dat is belangrijk he .
Hij komt me nu af en toe bezoeken , ik vindt het echt te gek hoor .
Hij is weer flink aangekomen , en het eten smaakt hem weer.
Het slapen gaat nog niet echt goed , maar wel weer iets beter.
De uitslag van het bloed was goed , GOD ZIJ DANK !!!!
13 maart moet hij pas weer terug komen voor een bloedtest en voor een echo van de lever.
Weer afwachten , maar ja , het zal wel zo moeten he .
Ik zie nu dat hij er beter aan is , en dat doet ons allemaal erg goed , ik heb er zelf weer veel meer zin in , gewoon , meer zin in alles wat je in het leven tegenkomt.
Wat geweldig dat je paps nu ook weer thuis is , ik vindt thuis ook de beste plaats om beter te worden , dat lukt in het ziekenhuis ook niet echt goed .
Ik ben blij om te horen dat jij nu ook een stijgende lijn ziet , dat stimuleerd naturlijk ook heel erg he .
Fijn dat je even hebt gemailt , ik ben blij dat bij jullie nu ook weer een beetje de zon gaat schijnen ook al is het weer er buiten niet echt na.
Nogmaals heel erg bedankt voor je navraag.
Ik wil jouw en je familie alvast een fijne kerst wensen , en natuurlijk de allerbeste
gezondheid en al het geluk van de wereld voor het jaar 2007.
Groetjes vanuit Venlo aan jouw en aan je familie , maar mijn speciale groet gaat uit naar je paps en ik hoop dat het volgend jaar een beter jaar voor hem zal gaan komen .
Liefs Vera