oorzaken

• bram

Voeding,luchtvervuiling..zijn altijd al kankerverwekkende factoren geweest,en de afgelopen jaren is de kankersterfte erg toegenomen.

De oorzaak ligt denk ik niet alleen aan deze factoren.

Ik heb enkele mensen gekend die qua voeding heel consequent waren en toch aan kanker zijn overleden.Dit zegt natuurlijk nog niet zoveel.

Op dit moment is het zo dat 1 op de 3 mannen in Nederland voor zijn 75e jaar kanker zal krijgen,dat is zeer hoog.

Volgens mij zit het in de lucht in de vorm van hoogfrequente energie,radiogolven met een frequentie van 1 tot 2 Ghz,kortom de GSM masten zijn de veroorzakers.

artikel:

Veel klachten na activering GSM/UMTS, gedwongen verhuizing

zaterdag, 09 december 2006 - Dossier: Ervaringen burgers

Wij hebben de nare beleving ondervonden van de GSM/UMTS-mast die op ca. 100 meter van ons huis is geplaatst, ruim 3 jaar geleden. Wij woonden toen net een paar maanden in onze nieuwe huis.

Woon/werksituatie hadden wij. Mijn man had een eigen bedrijfje aan huis. Dus hij was daar zeg maar dag en nacht.

Toen na het activeren van de UMTS-Mast in de wijk Noordhove te Zoetermeer (1 van de grootste van NL), begon de ellende pas.

Wij wisten niet waar het aan lag, maar mijn man kreeg paniek/angstaanvallen, slaapproblemen, kortademigheid, misselijk, hoofdpijnen, zwakheid, etc….. Tijdens een auto-rit, trok hij wit weg , kon zich niet meer concentreren en zijn reactievermogen verdween. Wij reden rechtstreeks door naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis (Rode Kruis Ziekenhuis in Den Haag) want dachten dat hij last kreeg van zijn hart (want dat zit in zijn familie). Dit bleek allemaal in orde te zijn, want hij is een actieve sporter. Na maanden diverse onderzoeken, is uiteindelijk door een Natuurgeneesheer, tot de conclusie gekomen dat het door de UMTS-mast kwam, zijn bloedcellen waren kapot, aan elkaar gekleefd en beginnende kankercellen kwamen tevoorschijn. De longarts van het Rode Kruis Ziekenhuis geloofd hier ook in en zijn ECP waarde was 40, normaal zou dat 13 moeten zijn, hij kreeg Astma aanvallen. Na ongeveer een 1/2 jaar aan de medicatie van de natuurgeneesheer, en diverse maatregelenen, zoals aluminium-folie op de muren, telefoons vervangen van draadloos naar telefoons met draad etc…, is zijn ECP waarde bij de longarts gedaald, na een jaar geleidelijk naar 17. ZIjn longarts is de 1ste die wij hebben gesproken die hierin geloofd (heeft zelf te maken met dezelfde syptomen bij zijn broer) helaas gaat hij met pensioen, zijn vervangers geloven er totaal niet in.

Wij hebben ook zoveel negatieve reacties gekregen, van vooral de huisartsen, mensen om je heen, die hierin niet geloven.

Ze wijten dit allemaal aan stress/overspannen, en de huisarts wilde dat hij met een Psycholoog ging praten.

Wij hebben als grootste opoffering ons huis met bedrijfsruimte moeten verkopen, er kwam meer dan 2000 uW/m2 door ons huis heen, wij hebben hiervoor zo'n meetapparaat gekocht (uit Duitsland komen die apparaten). Het was een heel mooi huis en woonden daar met plezier, vooral vanwege bedrijf aan huis.

Nu wonen we tijdelijk in een krappe huurwoning, en wat gebeurt er van de week. Er wordt een mast op een appartementen-complex schuin tegenover onze huurwoning geplaatst. Wij schrokken ons natuurlijk rot.

Waarschijnlijk is hij nog niet geactiveerd, want hij voelt zich nog goed.

Gelukkig hebben wij een nieuwbouw huis gekocht in de plaats Zevenhuizen in Zuid-Holland. Hiervoor zijn wij wel eerst naar de gemeente gegaan, om te vragen hoe zij achter de UMTS-masten staan. Zij hebben alleen gezegd dat er bij hun in de dorpskern, geen masten komen, maar de 100%-garantie durven ze niet te geven.

Wij hopen dat ons leven daar een stuk beter wordt, vooral met zijn eigen bedrijfje.

Het is moeilijk en er is zoveel onbegrip.

Ik hoop dat we met dit schrijven wat kunnen betekenen voor jullie STOP-UMTS. Wij vinden het hardstikke goed wat jullie allemaal doen.

• Marja

Hebben de mensen die jullie oude huis gekocht hebben nu ook last van de mast? Het lijkt mij toch heel vervelend als je anderen ziek maakt. Uit gedegen onderzoek is gebleken dat de masten ongevaarlijk zijn. En als er een natuurgenezer aan te pas moet komen krijg ik al kromme tenen. De ziekteverschijnselen die beschreven worden lijken erg veel op een burn-out. Een keer alles op een rijtje zetten bij een psycholoog is niet bepaald schadelijk. Krijg je rust in het hoofd. Want een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest. En dat je kanker krijgt van masten is bewezen onzin. Groetjes, Marja

• trudy

Hallo,

Nou ik vindt het geen onzin van die masten, de ene mens reageert er op en de ander niet, net als de ene mens wel kanker krijgt en de ander met dezelfde gewoonte geen kanker krijgt.

De natuurgeneeskunde kijkt altijd op een andere manier naar mensen, niets kwaad over de medische wereld, die zijn kundig en hebben zo hun eigen kennis, en zo zit het ook met de natuurgeneeskunde, ook die hebben hun eigen kennis, het zou juist een mooie aanvulling kunnen zijn door meer samen te werken.

Gister was er nog op tv het volgende:

De medische wereld,heeft een nieuwe ontdekking gedaan, mensen met diabete 2 hoeven minder medicijnen te gebruiken of helemal niet meer als ze hun overgewicht aanpakken, nou zo nieuw is dat echt niet, in de natuurgeneeskunde is dat al vele jaren bekend. En zo kan ik nog veel meer voorbeelden geven. Met andere woorden, op het moment dat de medische wereld er mee komt wordt het geaccepteerd terwijl het in de natuurgeneeskunde al vele jaren eerder ontdekt is.

Daarmee wordt aangegeven dat de medische wereld heel kundig is maar zeker niet zaligmakend en soms jaren achterloopt en dat het beter zou zijn als je iets hebt, niet alleen in het reguliere circuit blijft rondhangen maar ook je oogkleppen openzet voor anderen vormen van geneeskunde.

Mensen oordelen soms zo snel, zonder dat ze weten waar ze over praten, echt sommige mensen kunnen heel ziek worden van die masten.

groetjes trudy, en ik hoop dat jullie nieuwe huis veilig blijft. En mensen die zeggen dat je gek bent, bedenk dan altijd dat deze mensen vaak een oordeel hebben maar niet weten waar ze over praten.