even voorstellen+verhaal+vraag.

• miep!

Beste mensen,

Ik ben miep! (echte naam marije) ik heb 2 schatten van kinderen.

en ben 24 jaar bijna 25 maar ja een jaartje ouder is niet leuk.

het gaat allemaal al veelste snel de tijd.

Vorig jaar is er bij mijn opa die verschrikkelijke ziekte geconstateerd, hij heeft een aantal chemo's gehad bestralingen heeft hij gehad voor de pijn.

hij heeft het namelijk in zijn long, en in zijn ruggemerg en ook in zijn bot.

hij had deze week bestralingen voor in zijn rug omdat het verschrikkelijk gegroeit was de tumor en de tumorren doen hem zo zeer in zijn rug.

gisteren kon hij niet meer lopen en liggen van de pijn, waardoor ze niet naar de bestraling zijn geweest hij had er de fut en de kracht niet meer voor, hij kon niets meer de arme man.

het deed hem gisteren allemaal zo'n pijn, is namelijk zo dat zijn ruggemerg en de tumor tegen een zenuw aan drukken als hij gaat staan of zitten vandaar die verdomde pijn.

hij heeft al een zak medicijnen die werken niet tegen de pijn, een paard zou er van omvallen maar bij hem doet het niets.

hij heeft gisteren de dokter over de vloer gehad, voor de 3keer deze week.

en heeft methadon (schrijf ik dat zo goed?) gekregen. en hij moet dat elk uur innemen, gisteren om 13 uur is hij daar mee begonnen en gisteren om 17 uur werkte het nog niet om 19 uur begon het eindelijk te werken.

hij heeft vanacht een goeie nacht gehad.

en is er vanochtend weer mee door gegaan met de medicijnen.

ik zie dat ik er een lang verhaal van heb gemaakt, sorry maar moet het even van me afschrijven.

maar nu komt mijn vraag:

Methadon werkt, maar voor hoelang?

hij wil namelijk geen morfine want hij is bang dat hij er verslaafd aan raakt, ja we hebben daar wel een beetje om gelachen want dat zou zijn laatste red middel zijn om nog iets van de laatste dagen misschien nog maanden een beetje redelijk leven te hebben.

bedankt voor het lezen en misschien het beantwoorden voor mijn vraag!

liefs miep!

• miep!

sorry, maar de methadon werkt dus helemaal niet!!!!!!!!!

hij is alleen ontzettend high, en heeft alleen gezegt dat het werkt om ons tot rust te stellen.

dus mijn vraag hoeft neit beantwoord te worden.

maar als nog bedankt voor het lezent oog!

we gaan er straks heen met de kinderen want dit zijn toch echt de laatste momenten dat we hem zien elke keer als we hem zien is het weer afscheid nemen!

en komt het steeds dichterbij dat hij er straks niet meer is!

liefs miep!

• Â¥ Lotje Â¥

Sterkte Miep . even vraagje ben jij miep uit D. H

• miep!

ik ben miep uit d-h.

kom je ook wel eens op D-H??

• miep!

of kwam bedoel ik.

• Â¥ Lotje Â¥

kwam . duim/duimelotje ;)

• marijke

Hallo Miep,

Kan je,je opa niet vertellen dat hij niet verslaafd raakt aan de morfine,want dit is toch ook geen doen voor de man.!

En weet hij dat hij niet meer beter wordt.?

Heel veel sterkte ,Marijke

• miep!

Hoi marijke,

hij krijtg sinds vandaag morfine hij zag zelf eindelijk in dat het niet werkt de methadon.

ik hoop dat het nu werkt de morfine, en dat hij minder pijn heeft.

het moet binnen nu en 12 uur werken, anders krijgt hij zwaardere morfine.

en mijn opa iets wijs maken lukt bijna niet hij is namelijk een marinier geweest, en die vallen moeilijk om te praten maar ik ben blij dat hij het nu zelf in ziet dat het niet werkt de methadon.

hij kreeg ook allemaal waanbeelden en zag dingen die er niet waren, was heel zielig zowel voor hem als voor mijn oma beiden zijn ze namelijk net 69 geworden.

liefs miep!