leverkanker, en nu?

• isabel

Een week of 4 geleden is bij mijn schoonmoeder borstkanker ontdekt, de oncoloog adviseerde haar om haar beide borsten weg te halen, maar dat wilde ze niet want ze geloofde de oncoloog niet….. nu 4 weken later moest ze een scan van haar hele lichaam laten maken, en nu blijken er plekjes op haar lever te zitten, a.s. maandag zou ze naar het ziekenhuis moeten voor chemotherapie, ik zit met een heleboel vragen want van de arts word ik niet veel wijzer, wat is haar vooruitzicht? is dit nog te genezen??? Kan iemand mij iets vertellen over die chemokuren bij leverkanker?? isabel

• cindy

Meestal is het zo dat wanneer er plekjes op de lever zitten

er ook kans is dat het in de botten zit.

Een stukje operatief uit de lever verwijderen is een optie,maar heeft

geen zin wanneer de lever ver aangetast is,of wanneer het in de botten zit!

Zit het in de botten dan komt het uiteindelijk toch weer terug in

de lever!

Mijn moeders beste vriendin heeft precies hetzelfde,zij heeft destijds wel

beide borsten af laten zetten,maar was helaas toch te laat…

Nu met chemo remt de kanker goed af,en met hormoontabletten

kan er ook veel gedaan worden.

Maar weggaan zal het bij haar niet…

Ik hoop voor je schoonmoeder op een betere diagnose,maar kanker

in de lever is echt niet goed….

Sterkte!

Liefs Cindy

• Â¥ Lotje Â¥

www.leverkanker.nl

Veel sterkte . Lotje .

• MV

Wat een onoordeelkundige verwijzing. De pagina leverkanker.nl gaat over primaire tumoren in de lever terwijl het vermoedelijk hier gaat om een metastase van een andere vorm.

¥ Lotje ¥ schreef:

>

>

>

> www.leverkanker.nl

>

> Veel sterkte . Lotje .

• Marja

Zijn de tumoren in de lever veroorzaakt door borstkanker? Als er borstkanker is vastgesteld kunnen het namelijk ook uitzaaiïngen zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte! Marja

• isabel

kan er iemand echt op reageren? (sorry voor mijn reactie…..) wat is het vooruitzicht?

• isabel

ze heeft nu 4 chemo s gehad , eerst was ze niet ziek maar nu is ze doodziek, wat gaat er volgen? en hoe komt het?

• isabel

ze heeft nu 4 chemo s gehad en dat ging goed, maar sinds gisteren is ze dood ziek….. hoe komt dat???? kan iemand een antwoord hierop geven???Marja schreef:

>

> Zijn de tumoren in de lever veroorzaakt door borstkanker? Als

> er borstkanker is vastgesteld kunnen het namelijk ook

> uitzaaiïngen zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte! Marja

• isabel

wanner reageert er iemand? ze heeft nu 6 chemo s gehad met avastin, verder weet ik niet veel, ze heeft borstkanker maar is niet geopereerd maar ze zegt dat ze daar van is genezen groetjes