goedemiddag allemaal

• miriam

heb hier nog nooit geprikt, maar lees af en toe wel mee,

Mijn schoonmoeder heeft in 2004 te horen gekregen dat ze borstkanker heeft en uiteindelijk is haar linkerborst afgezet, naar verloop van tijd ging het eiigenlijk heel goed met haar, totdat de artsen zagen dat de hormonen die ze kreeg niet meer werkte en er veel kankercellen op haar botten werden gevonden!

Ze kreeg veel chemo`s waar ze hondsberoerd van werd en erg zwak, nu ligt ze in het ziekenhuis, omdat ze te zwak werd en daar is ondekt dat ze ook plekken in haar hersenen heeft!

heeft iemand hier ervaring mee, of met iemand in jullie familie/kennissen kring?

hoe zijn haar kansen?

ben vreselijk verdietig:-(

• Wendy

ik heb er geen ervaring mee,

Maar toch heel veel sterkte.

Hier een DIKKE knuffel X Wendy

• Â¥ Lotje Â¥

Heb er geen ervaring mee . Maar sterkte meis .knuffel.

• jose

Ik heb het zelfde meegemaakt met mijn moeder. Helaas nu bijna 1 jaar geleden is ze overleden. Ze had ook borstkanker, met uitzaaiingen op haar botten en hersenen uiteindelijk. Uitzaaiingen op haar botten was zeer, zeer pijnlijk, en ze kon op het laatst niet veel meer. En de uitzaaiingen in haar hersenen, heeft ze niet zoveel last van gehad , alleen 1 week voor haar overlijden, begon de ellende. Maar de kansen van je schoonmoeder zijn niet echt goed. Vooral als het dus bij je hersenen zit. Als je nog meer wilt weten kan je me dat altijd vragen. Wens je heel veel sterke met alles.

Jose

• manstiny

Heel veel sterkte Jose in deze moeilijke tijd en tijden die nog gaan komen.

• Ilona

Ja ik helaas … sterkte meid!

• MH

Beste Moeder van Loraine,

Helaas moet ik zeggen dat ik hier ervaring mee heb en wel met mijn eigen moeder. Zoiets is niet makkelijk en raakt je heel erg diep.

Ondanks dat het er niet goed uitziet, zijn er wel dingen aan te doen. In hoeverre staat je schoonmoeder open voor aanvullende geneesmiddelen, naast de reguliere?

Groeten,

MH