euthanasie

• greet

Hallo lieve mensen.

Dat is de twee keer dat ik op het prikbord wat op schrijf.

Wij hebben al zo veel meegemaakt in de fam.

Mijn zus gaat morgen of vandaag euthasie doen ze kan niet meer.

De dokter zij tegen mijn Zus je heb nog maar 3 maanden televen nou lieve mensen het is nu 3 jaar verder dus de dokter weten het ook niet he,

Ze heeft wel 2jaar een Morfinepompje dat was nog goed uit tehouden voor haar.

Maar nu niet meer.

groetjes Greet

• (VK)

Lieve Greet

Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe in deze zware tijd !

Ik weet bijna niet wat ik je kan zeggen , alleen maar dat ik aan jullie denk en met jullie meevoel .

Ik zal een kaarsje voor jullie branden .

Liefs Vera

• merel

Dit is voor nabestaande een heel moeilijk item, want je wil de persoon die je liefheb zolang lang mogelijk bij je houden. Voor je zus is dit natuurlijk ook een heel moeilijke beslissing geweest, maar zij is op het punt gekomen dat de kwaliteit van haar leven niet goed meer is. Heb het zelf vorig jaar ook meegemaakt en hoe raar het ook klinkt ik had bewondering voor haar dat zij deze keuze had gemaakt, zij heeft op zo een mooie en bewuste manier afscheid van iedereen kunnen nemen. Dat gaf toch ook weer een stukje vrede, ook wetende dat zij vredig kon overlijden en geen pijn meer heeft. Maar het is en blijft moeilijk vooral als het iemand is die je heel na staat. Heel veel sterkte.

• greet

Lieve mensen dat is de twee keer dat wij dat mee maken..

10 jaar terug heeft ook een Zuster van ons gedaan en net wat jij zeg heel bewuste op zo mooie manier afscheid genomen van ons. En die zus doet dat ook.

Dus wij weten wel hoe het gaat maar ja je wil er niet aan ???????? he

Bedank Greet

• anoniempje

Jemig jullie maken wat mee zeg. Ik kan niet meer zeggen dan sterkte. Neem afscheid van je zus zoals jullie dat willen. Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is dat ze dit besluit maar het is haar keuze. Accepteer het. Het is een lijdensweg maar dat weet je zelf ook wel. Lieve meid ik hoop dat je de rust vind om het te accepteren en om het een plaatsje te geven.

• Â¥ Lotje Â¥

Veel sterkte toegewenst. leef met je mee knufff……