Bericht gisteravond:
Zoals jullie weten of misschien ook niet ben ik op dinsdag altijd de hele dag bij mijn mama die dus heel erg ziek is. Vandaag dus ook weer. Ik poets dan het hele huis en doe boodschappen etc. dat is wel het minste wat ik kan doen voor haar. Normaal is het ook toch gezellig ondanks alles maar vandaag heb ik haar de hele dag op bed zien liggen in de woonkamer, ze had pijn en de uitzaaiingen op haar hoofd deden haar vooral pijn. Normaal gaat ze met haar rollator het huis wel eens rond maar vandaag was het niks. Ik ben zelfs even weg gegaan met Collin omdat ik zag dat ze zooooo moe was en niet kon slapen. Het doet zo'n pijn om haar zo te zien en toen ze aan het einde van de dag opeens stuiptrekkingen in haar voet kreeg zag ik de angst in haar ogen staan zich afvragende wat nog gaat komen … en niet alleen zij maar ook ik ben oh zo bang voor wat nog komen gaat …
Jullie hebben er niets aan maar bedankt voor de interesse en het lezen!
Bericht nu:
Oh mensen, zit nu hier met superdikke ogen. Vlak na mijn laatste berichtje gisteravond over mama ging de telefoon. Mama vertelde me dat het slecht ging en ze een hele erge stuip had gehad. De huisarts is geweest en het komt door de druk op haar hersenen van de uitzaaiingen. Ze willen nu toch gaan bestralen maar dit neemt heel veel risico's met zich mee omdat ze haar hoofd bestralen, uitval in ledematen, geheugenverlies, kaal worden en noem maar op. Mama heeft altijd gezegd dat ze dit niet wilde en nu … Ik ben aan het wachten op telefoon hoe de nacht is gegaan. Ze heeft gisteren valium gekregen om haar spieren plat te leggen. Ik zie steeds die angst in haar ogen, mijn god wat moet ze bang zijn. Het is nu echt begonnen … het einde is in zicht … ik ben zo bang voel me zo hulpeloos en weet niet of ik voor of achteruit moet. En werken? Wat moet ik daarmee? Ik sta in een winkel en moet dus de hele dag leuk doen enzo, dat kan ik zo niet … wat nu? Ik wens jullie in ieder geval een fijne dag toe … wat de mijne vandaag gaat brengen???