Mijn lieve moedige moeder is overleden, 3 jaar na mijn vader die ook is overleden. wat doet dit pijn zeg en al helemaal omdat de kanker eerder ontdekt had kunnen worden.
Al jaren liep mijn moeder in het ziekenhuis voor haar klachten, niets in het bloed was goed, en iedere keer sodemieterde de arts haar op, zeggen en verwijtend dat het psychisch was.
En toen kreeg mijn moeder een andere arts, haar eigen arts was ziek en gelijk ontdekte die arts een gezwel in haar buik. Mijn moeder was redelijk slank maar had een enorme buik. De arts heeft toegegeven nalatig te zijn geweest in een gesprek met hem mij en mijn zus. Hij weet dat we een rechtzaak tegen hem hebben aangespannen. Hij heeft zelfs tranen laten vloeien tijdens dat gesprek.
En nu……………. mijn moedige mooie moeder en allerliefste oma is er niet, en hoe moet ik nu verder zonder haar.
We vechten door, tegen de arts , mensen maken fouten maar dit was een enorme blunder die het leven van mijn moeder heeft gekost. Zo een man mag geen arts worden.
Wat doet dit pijn, het verlies en de frustratie