baarmoederhals kanker vaccin

• marielle

vandeweek las ik op teletekst dat er een vaccin was voor baarmoederhals kanker..ik als ex-kankerpatient, en ook nog eens in die contreien kanker gehad hebbend, kan met zo een ontwikkeling dan ook erg blij zijn. Er stond wel in het bericht dat het alleen voor jonge vrouwen is, wat dan ook natuurlijk wel weer wat vragen oproept. Hoe jong moet je voor zo een vaccin zijn, maar ook dat het voor de wat oudere vrouwen natuurlijk wel moeilijk is..daar deze kanker zich bij elke vrouw kan voordoen..

dus mochten er mensen zijn die daar meer over weten, hoor ik het graag.

groetjes

marielle

• marielle

http://www.kwfkankerbestrijding.nl/content/pages/Vaccins_tegen_baarmoederhalskanker_op_komst_.html

Dit is een vrij duidelijk bericht. Met ook de antwoorden op je vraag over hoe jong moet je zijn? Nou voordat je geslachtsverkeer hebt als vrouw.. dus tja.. welke leeftijd ze er voor uit gaan kiezen als het een landelijk vaccinatie programma wordt?

groetjes Marielle

• marielle

dank je wel…had er nog niet aan gedacht om op de kwf te kijken, het is zo simpel…hahahahah.

ik ga ff kijken

groetjes

marielle

• marielle

ik had gegoogeld ;) dan kom je ook wel het 1 en ander tegen… de ene tekst wat moeilijker dan de andere, maar kwf staat meestal wel als betrouwbaar en leesbaar bekend

groetjes marielle

ps; wel vaag he;) nu 4x marielle hihi beiden een wanadoo adresje :) net of we met onszelf aan het prikken zijn hier haha

• marielle

jajajajja inderdaad, was mij ook al opgevallen, het staat wel grappig ja. jij bent toch ook niet toevallig marielle van de sdk???

groet

marielle

• marielle

whahahaha :) ook??? :D

• marielle

als jouw achternaam met een l begint en eindigt op ips…..

• Â¥ Lotje Â¥

euhhhhh wat is dit ? Allemaal wanadoo en de zelfde naam ?/////// zijn er berichten tussen uit of zo ?//

• marielle

Nee, is toeval :) beiden marielle en beiden wanadoo :) en toevallig kennen we elkaar ook nog van een andere site waar mensen ons ook weleens door elkaar halen omdat we allebei als afzender in de naam alleen ‘marielle’ hebben staan :) .

alleen wisten we dat in het begin niet… vandaar de wat vage berichtjes. Verder niets geks aan de hand hoor :)

• Â¥ Lotje Â¥

oké . Wel verwarrend :)