mijn moedertje is niet meer....

• amanda

Hallo lieve allemaal,

Het is zover, het afscheid wat onvermijdelijk was is gekomen. Mijn lieve moedertje is na haar strijd van 2 en een half jaar op 9 september overleden, ze mocht 58 jaar worden. Ik mocht bij haar zijde zijn en ik weet dat ze het nu goed heeft, geen pijn meer…..maar toch…..ook geen moedertje meer, het gevoel is met geen pen te beschrijven. Uiteindelijk moest ze de laatste paar dagen aan de zuurstof, morfinepomp en de laatste dag aan een slaapmiddel……Ik ben zo dankbaar dat ik er voor haar heb kunnen zijn de afgelopen jaren maar nu….nu is daar een leegte…..

De crematie was afgelopen vrijdag, mijn kinderen en ik hebben gesproken, de dienst was heel mooi. Vandaag de eerste rustige dag sinds tijden en omdat ik veel informatie van dit prikbord afhaalde en de verhalen ook een steun voor mij waren omdat ik mij niet zo veel alleen voelde, wil ik het jullie even laten weten. Mijn moedertje zou max 4 maanden nog te leven hebben en ze hield het 2 en een half jaar vol…..wat ben ik dankbaar voor die extra tijd……..

Ik wens iedereen veel sterkte en kracht om met deze ziekte om te kunnen gaan.

Groetjes van Amanda

• Petra

Hallo Amanda,

Veel sterkte komende tijd, het zijn maar woorden, maar heel oprecht.

Ik weet wat het is om afscheid te moeten nemen.

Het doet zo'n pijn…

Petra

• (VK)

Lieve Amanda.

Wat verschrikkelijk voor jouw en voor je gezin.

Ik vindt het echt heel , heel erg .

Ik treur met jullie mee.

Het is allemaal zo verschrikkelijk oneerlijk !

Jammer dat jij je moedertje niet langer bij je mocht houden .

Ik zal een kaarsje voor haar branden vanavond .

Gecondoleerd.

En heel erg veel sterkte gewenst voor jouw en voor je gezin .

Liefs Vera

• Patrizia

Lieve Amanda,

Ook ik wil je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies…Het is zo oneerlijk..

Liefs, Patrizia

• Marit

Lieve Amanda,

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Fijn dat je met warme gevoelens aan de afgelopen tijd terug kan denken.

Heel veel sterkte voor jou en je gezin.

Marit

• amanda

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden, het doet mij goed…..

• jose

Voor mij is het bijna alweer 1 jaar geleden, dat mijn moeder is overleden. Ook ik weet hoe je je voelt. Zo leeg , van binnen. voor de meeste mensen gaat het leven gewoon door, voor jouw staat het stil. Probeer er heel veel over te praten. Ik wens je heel veel sterkte.

Jose

• Â¥ Lotje Â¥

Veel sterkte jij en je gezin . moedig van je om het van je af te schrijven . knuffff..

• Ilona

Gecondoleerd en heel veel kracht toegewenst …