kanker genezen met homeopathie?

• Roel Muis

Beste mensen,

Op dit moment heb ik een gezwel in mijn hersenen. Volgens de geleerden is er niets aan te doen. Tot ik een artikel las op een Amerikaanse site. Brain Tumor News. Hier werd een arts uit India voorgesteld die met homeopathise middelen kanker kon genezen. Het betrof dhr. Prasanta Banerji (74) die samen met zijn zoon Pratib (54) een praktijk in Calcutta heeft.

Het schijnt dat beide heren vooral succes hebben met hersen en long tumoren. Ook voor borstkanker en andere soorten kanker lijkt er een remedie te zijn.

Wellicht zult u weten dat reguliere artsen, met name in het buitenland, weinig op hebben met homepathische middelen. Eenvoudig omdat er geen of weinig onderzoek naar is geweest.

De heren Banerji hebben al sinds midden jaren negentig contact met het Anderson ziekenhuis in Houston USA contact. Ook geven zij lezingen op congressen verdeeld over de wereld.

Door regelgeving is het niet mogelijk om trials met homeopathische middelen in Amerika op te zetten. Om die reden zijn er nu trials in Calcutta opgezet waar mensen waar ook ter wereld aan mee kunnen doen.

Voor zover een beetje info over deze doktoren. Waar het mij om gaat is dat ik graag anderen wil helpen. Wat mijzelf betreft heb ik het idee dat de middeltjes die ik heb werken. Daarbij zijn ze ook nog eens goedkoop!

Let wel, ik ben geen arts en schrijf absoluut niets voor. Wel wil ik u helpen voor zover ik dat kan!

• marielle

misschien even hier posten?

http://www.prikpagina.nl/list.php?f=1611

in plaats van hier?

groetjes Marielle