vraagje over mijn vader.

• Floortje

Hoi Wendy,

Mijn schoonvader heeft dit ook gehad en is helemaal genezen; dit is wel 8 jaren terug.Mn eigen moeder ernstig uitgezaaide kanker is al vijftien jaren genezen van kanker; ook tegen haar werd gezegd;de eerste 5 jaren zijn het belangrijkst als je die gehad hebt ben je helemaal genezen;het kan dus wel hoor;Ik wens je vader sterkte(overigens had Rene Froger het ook,vorig jaar toch en die is ook genezen!

Floor

• frans

Ja,tuurlijk is lange genezing mogelijk als je gezondheid weer terug brengt in je lichaam en je immuumsysteem dood weer kanker cellen elke dag wat bij ieder mens dagelijks gebeurd dan kun je nog 30 jaar na een kanker nog leven maar je dient wel een gezonde levenstijl er op na te houden.En dat is nou net waar het ziekenhuis te weinig aandacht aan besteed.Ze praten in het ziekenhuis over de tumor en over chemo maar over het immuumsysteem word geen woord gerept terwijl dat nou juist ons systeem is in ons lichaam die de boel onder controle houd. lees voor je zelf in de link frans.

http://www.healthrecipes.com/immune_system.htm

• cindy

Beste Wendy

Valt niet mee he,wat je hier allemaal leest?

Ik wil alleen maar tegen je zeggen dat je vertrouwen moet hebben

in een goede uitslag!

Ik zie dat je uit Denbosch komt net zoals ik,en ik heb een kennis

die kankerverpleegkundige is op de oncologie afdeling in het jeroen bosch

ziekenhuis,en volgens haar voel je dit vaak al wel op tijd aankomen

inderdaad ook door het pijn bij het plassen.

En als je op tijd bent,is er zoveel aan te doen!

1September zal je veel duidelijkheid gaan geven,je vader zal waarschijnlijk

toch wel even door een medische molen moeten.

Steun hem maar goed,en laat je even weten wat de uitslag is?

Liefs Cindy

• Floortje

Hoi Frans

ben het met je eens dat je gezond moet leven ;mijn vriendin heeft altijd veel gedronken en nog meer gerookt, abnormaal veel;zij en ik denken (of beter gezegd weten) dat het hieraan moet liggen.maar toch wil het ook wel es anders üitpakken "mijn vader ,altijd gezond geleefd kreeg het ook, en mn moeder (leeft nog,vader overleden) er zijn dan toch ook wel dingen waarvan je niet weet wat er verkeerd is gegaan,helaas.Ik bedoel ;je hebt het niet helemaal zelf in de hand. wat mezelf betreft; ben momenteel te erg met voeding bezig door alles om me heen dat zelfs dat niet goed aanvoelt!het heeft me in de macht momenteel, en overal waar TE voor staat is niet goed; heb je gelezen wat ik vandaag heb neergezet omtrent de pitten:er zijn dodelijke in omloop, daar schrik ik dan weer van,uiteraard;

groetjes, Floor

• Â¥ Lotje Â¥

Mijn man heb ook prostaat kanker . en weet wel wachten duurd altijd lang . Maar ook op controle gaan is iedere keer weer een beetje die paniek . Mijn man heb kanker in beginstadium . En krijg tabletten voor het stabiel te houden . En na 3 maanden op controle . word het erger dan kijken ze verder. Weet wel dat 80% van de mannen prostaat kanker hebben . Nu willen ze er door halen om iedere man te prikken . Net als bij vrouwen iedere keer foto,s voor borst kanker om de zoveel tijd. Mooi werk dus. ..mijn zwager is pas geoperereerd ook aan prostaat (53) en is de kanker uit zijn lijf . Die werk weer gewoon voel niks meer. En ja ieder heb kankercellen bij zich… En weet wel dat je bij kanker altijd geen pijn hoef te hebben ……..

• Â¥ Lotje Â¥

Gezond eten en leven is altijd goed niet voor kanker alleen . Ik kan mensen die altijd hun leven verkeerd geleefd hebben . Wat gezondheid betrefd en zijn 94 geworden . . Wij . hebben altijd gezond geleefd en nog. En mijn man heb ook kanker . .Dus……… ???

• VK

Hoi wendy.

Ik zal een kaarsje voor je vader opsteken , misschien help ik jullie daar een beetje mee, en is de uitslag wel positief .

Met prostaatkanker heb ik geen ervaring , maar tegenwoordig kunnen ze toch wel veel hoor.

mijn vader wordt maandag geopereerd aan darmkanker .

Liefs vera