Leiomyosarcoom

• Marit

Hallo, bij mij is na verwijdering van wat we dachten een vetbult, een leiomyosrcoom op de buikspier geconstateerd. Ik heb al veel infomatie van het internet gehaald. Zit nu in de onderzoeksfase, krijg woensdag scans, foto's en MRI.

Heeft iemand er ervaring mee wat me eventueel te wachten zal staan??

• Marja

Ik weet het niet. Maar ik wens je heel veel sterkte met het ingaan van de Mallemolen. De onderzoeken zijn niet erg, maar het wachten op de uitslagen. Daarom wens ik je alle sterkte toe.

Marja

• marielle

hoi marit,

ik heb in 2003 een leiomyosarcoom in mijn schede gehad, wel op een andere plek als jou dus weet niet of wat aan mijn eventuele informatie hebt..heb je vragen, mag je ze me altijd stellen hoor. Ik hoor het wel.

groetjes

marielleMarit schreef:

>

> Hallo, bij mij is na verwijdering van wat we dachten een

> vetbult, een leiomyosrcoom op de buikspier geconstateerd. Ik

> heb al veel infomatie van het internet gehaald. Zit nu in de

> onderzoeksfase, krijg woensdag scans, foto's en MRI.

> Heeft iemand er ervaring mee wat me eventueel te wachten zal

> staan??

• Marit

Hallo Marielle,

Ik ben inmiddels een heel stuk verder en heb veel geluk gehad. In het AvL hebben ze de boel ruim uitgenseden, ik heb nu dus een zeer strakke linker zijde. Dit was ruim genoeg om geen bestraling te hoeven. Ook de longen zijn schoon. Ik ga er nu vanuit gewoon onder kontrole te blijven. Weet jij of ze ook wel eens op een andere plaast terug komen? Want zoals in de buik/bekkenstreek merk je ze pas op als ze al groot zijn en dus hebben kunnen uitzaaien.

Met jou alles goed gegaan?

Groetjes Marit

• marielle

hee marit,

pfff..heb je berichtje weer teruggevonden. joh, wat fijn voor je dat het allemaal goed gaat en er geen uitzaaiingen waren.En bovenal dat je geen bestralingen hoefde. met mij gaat het ook goed hoor, ik had ook geen uitzaaiingen maar moest wel bestraald. Heftig kan ik eigenlijk alleen maar zeggen. Het was bij mij noodzakelijk omdat de plek waar de tumor zat erg krap was, ze hebben het wel helemaal weg kunnen nemen, maar marginaal dus de bestraling was gewoon uit voorzorg voor evt achtergebleven tumor-deeltjes. Nou, ik kan je zeggen dat het niet prettig was hoor, mijn huid ging helemaal verbranden, tel daarbij op een verse operatiewond, en nog een hele diepe ook..maar goed, mijn leven wordt toch ook wel weer normaal, nou ja voor zover het nog normaal wordt na diagnose kanker. Maar na bijna 3 jaar draait het in ieder geva niet meer alleen maar om de kanker.

op je vraag kan ik je geen antwoord geven, ik zou dit gewoon nog bij je behandelend arts vragen..

doeggie

marielle