abrikozenpitten

• Fred

heeft iemand de juiste site voor me (www.abrikozenpitten.nl werkt niet meer) waarin over de remming van uitzaaiingen wordt gesproken? en of andere reacties over de werking hiervan?

tenx.

• paul

http://www.abrikozenpit.com/index2.html Er zijn enkele gevallen die genezen zijn met abrikozen pitten maar in jouw moeders geval lijkt met dat uiterst klein maar je kunt alles proberen, waar de een mee geneest doet bij een ander weinig of niks daarom gaan mensen die zich bezig houden met kanker patienten dan weer direct over op een andere therapie en dieet net zoals tot en stilstand komt in de situatie en daarna verbetering,ik hier nog een andere site voor je

http://www.kanker-actueel.nl/ veel sterkte afz Paul.

• Marja

Kwakzalverij! Heeft niets met genezen te maken. Terminale patiënten geld uit de zak kloppen en sprookjes voorschotelen. Het moest verboden worden!

Marja

• Floortje

Voor Marja

Het klopt dat sommige behandelingen erg duur zijn,voor de gewone man niet te betalen;bijvoorbeeld de kliniek in Duitsland.de abrikozenpitten zijn daarentegen niet duur……………en als je er alles aan wilt doen,zoals mijn vriendin, dan heeft ze het bedrag van ca.15 euro er graag voor over!!

FloortjeMarja schreef:

>

> Kwakzalverij! Heeft niets met genezen te maken. Terminale

> patiënten geld uit de zak kloppen en sprookjes voorschotelen.

> Het moest verboden worden!

> Marja

• merel

suggestie doet ook veel.

• Floortje

dat hoop ik dan voor je!!

Floortjemerel schreef:

>

> suggestie doet ook veel.

• merel

Dat is heel fijn dat je dat voor me hoopt

• Floortje

Ja, hoor; Ik wens iedereen het beste,dus jou ook; Waarom niet?? alleen omdat we het oneens zijn omtrent het proberen van abrikozenpitten???

Floormerel schreef:

>

> Dat is heel fijn dat je dat voor me hoopt

• JennyJo

Weet niet of iemand dit nog leest, want deze thread is al een paar jaar oud, maar ook ik erger mij kapot aan al die kwakzalvers die meedogenloos wanhopige mensen geld uit de zak kloppen.

Als je in je laatste levensfase bent, ga je toch zeker die gore bende niet eten??!! Dan ga je eten wat je lekker vindt.

• Joke van de Waal

Geachte medewerkers,

Mogelijk krijgt u deze mail twee mail. Er ging even iets mis met mijn pc.

Gisteren bezocht ik mijn natuurtherapeut. Ik vroeg zijn mening over de abrikozenpitten. Hij was zeer positief!

Hij bevestigde wat mijn pendel mij al verteld had.

Jammer dat er mensen zijn die het afdoen als kwakzalverij, suggestie, enz. Ik vraag mij af waar zij dat op baseren.

Hartelijke groeten van

Joke van de Waal.