Leverkanker

• Fred

Bij de moeder van mijn vriendin is leverkanker geconstateerd.

De tumor zit in de alvleesklier met uitzaaiingen naar de lever.

Diagnose van dit verhaal is dat ze te horen heeft gekregen dat ze nog maar

4 tot 6 maanden te leven heeft.

Kan iemand ons helpen met het volgende probleem.

Wat kunnen wij verwachten de komende tijd? Daar ik allebei m?n ouders

nog heb is het voor mij ook een nieuw verhaal.

M?n vriendin heeft momenteel last van woede aanvallen. Niet op haar ouder

maar op mensen in haar omgeving. D?r hoeft maar iets verkeerd te gaan en ze

gaat ?los?.

Ze weet niet hoe ze met de nieuwe situatie om moet gaan.

Is die 4-6 maanden reël?

• Paul

Ja, het is geen best scenario mijn vader had het ook vorig jaar, 4-6 maanden klopt en die leeft dus niet meer ,wat je nog snel kunt doen is naar dokter Valstar gaan in den haag was hij ook nog geweest en een aangepast dieet proberen om tijd te rekken wat ik zelf nog zou doen is het Bill Henderson protocol moet je even opzoeken op internet special voor stadia 4 hij zelf begeleid ook kanker patienten,ik moet zijn boek nog bestellen want het houd me nog steeds bezig de hele zaak,maar het word moeilijk en haast is geboden, dat moet ik eerlijk bekennen,veel sterkte paul.

• Marja

Jammer genoeg is de prognose juist. Dat je vriending woest is op de hele wereld is te begrijpen. Het is haar verwerking van een intens verdriet. Ik hoop dat je er mee om kan gaan. Het is verschrikkelijk om je moeder te verliezen in zo'n korte periode. Ik hoop dat je geduld en begrip kunt opbrengen in deze intens verdrietige fase van jullie leven. Sterkte, Marja

• Fred

hoi,

bedankt voor jullie reacties. Momenteel kan mijn moeder nog alles, en daarom is het zo'n raar gegeven dat de feiten niet anders zijn. De ziekte is eigenlijk ‘bij toeval’ ontdekt. deze week is ze met remmende chemokuur begonnen. Angstig zien we de tijd tegemoet dat de ziekte zich naar buiten uit.

Heb geen idee hoe lang/kort de eerste tekenen zich vertonen?!

groetjes !

• ren@

?

je schrijft? mijn moeder…….was toch je vriendin haar moeder?

afijn….heel veel sterkte.

vr ren@

• Fred

hh

• Fred

klopt inderdaad, maar nu heb ik (vriendin) zelf een berichtje gemaild dus, en het betreft mijn moeder. Lekker belangrijk hóe de vork in de steel zit. maar toch bedankt.

• ren@

Sorry Fred, heb het blijkbaar verkeerd gelezen en opgevat.

Bij deze sorry.

vrg ren@

• Â¥ Lotje Â¥

Dat is een normale reactie . Ik was ook kwaad toen mijn vader overleed .op vreemden. 8 maanden nadien overleed mijn moeder . plotseling . Was kwaad op mijn moeder . En vroeg waarom geen afscheid . Gaat over . .

• isabel

Hoi, misschien een late reactie, maar ik op het net op zoek naar info wbt leverkamker, bij mijn schoonmoeder is 4 weken geleden borstkanker geconstateerd, maar ze wilde haar bors(een) niet laten weghalen, nu is er een scan gemaakt en blijkt ze dus ook plekken op haar lever te hebben, ik heb een heleboel vragen wie kan mij een beetje helpen? isabel