joh, jullie hadden de reportage op TV moeten zien,
dan haaden jullie wel anders gesproken tege deze vrouw!
voor het geld weet ik niet maar van die man weet ik wel.
groetjes sacho
Hoi Tatiana,
jammer dat je ondanks alle mensen die reageerden op je vorige bericht tóch nog terugkomt met wéér zo'n vervolg.
Ik blijf mijn eerste standpunt. Ik denk dat Ren@ gelijk heeft, probeer niet zo gefixeerd te zijn op je zoons genezing. Probeer gefixeerd te zijn op je zoontje zelf!
Dan heeft dit alles nog zin. Voor iemand.
Dit is de laatste keer dat ik reageer op jou, dus je hoeft niet terug te reageren op mij. Ik wens je goeds en wijsheid en gezondheid voor je zoon.
Linda
Ik heb al die tijd gezwegen en de discussie gevolgd. Dat zou ik nu nog kunnen doen, maar ik wil alleen zeggen dat ik me bij Linda aansluit. Zoek lekker allemaal je eigen god of wat dan ook om te genezen, maar laat dit prikbord de plek zijn waar we elkaar steunen, naar elkaar luisteren en elkaar moed inspreken omdat we allemaal hetzelfde voelen en meemaken. Want dáár is dit PB voor bedoeld: zodat je weet dat je niet de enige bent. En niet om allerlei geneesmiddelen/wijzes aangepraat te krijgen.
En ik hoop ook, Tatiana, dat het goed gaat met je zoon. Geniet van hem, geef hem alles wat je kunt, ga desnoods naar die john-god van je als dat je rust geeft. Doe het op jouw manier, en laat ons onze manier kiezen..
Bien
Ik had mij zelf voorgenomen, niet meer te reageren, zoals ook meerdere malen geadviseerd. als laatste;
Bien, dank je voor je reactie, je schrijft over keuze, dat is waarom ik in de eerste plaats en ook nu toch weer schrijf. Zodat een ieder een keuze heeft.
Dat mijn suggestie een alternatief is wat de meeste niet aanstaat, dat is ook een keuze en een ieders recht.
Dat ik mensen begeleid (mijn eigen belang) en help hier te komen is puur een suggestie, je kunt er net zo makkelijk op eigen houtje naar toe,
als dat jou keuze is.
Een ieder die ik pijn heb gedaan met het aandragen van dit alternatief vraag ik mij te vergeven en wil allen vanuit de grond van mijn hart enorm veel sterkte wensen!
liefs Tatiana.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?