Ongerust

• ongerust

Gek hoor ineens bespringt het me, Zo van het zou toch niet!

Mijn vriend tobt al een een aantal jaren met zijn gezondheid oogproblemen trillen vermoeid etc. Oogproblemen geen oorzaak voor kunnen vinden. Na een paar jaar dacht iemand eraan B12 te meten bleek een ernstig te kort te hebben nu injecties en het gaat iets beter waarschijnlijk te lang mee gelopen dus permanente schade. Maar verder nog een verzameling aan andere klachten. Nu kwam er uit het laatste bloedonderzoek dat zijn leucocyten verhoogd zijn (20 ) en vooral de lymfocyten en monocyten.. Dit blijkt al een hele poos zo te zijn de internist vertelde was eerst 11 toen 13, 14 17 en nu 20. Volgens de internist was er niks aan de hand, maar er volgt wel verder onderzoek. Hij heeft geen vergrote milt en verdikte lymfeklieren. Maar toch ineens bespringt het me het zou toch geen leukemie of zo zijn……

Ik ben altijd degene die positief is gebleven bij alle onderzoeken maar nu word het me ineens te veel denk ik.

Nou dat was het hele lange verhaal heel kort beschreven

Saskia

• Tatiana

Ik ben al een tijdje in discussie op het onderwerp genezing?

Ik zag opeens jou ongerust staan.

Als je wilt kun je een foto emailen van je vriend, liefst in het wit gekleed.

Dan kan ik ermee langs een genezer hier in Brazilie.

Kijken wat zij zeggen.

Voor jou info, de man heet Joao de Deus of John of God.(je kunt er vrij veel over vinden op internet (engels talig)

Het is maar een idee hoor, veel mensen hebben (zie genezing?) nogal wat moeite met genezers, als het niets voor jullie is, dan niet.

Groetjes Tatiana

• Bien

Hou nou toch een keer op… mensen willen hier alleen een hart onder riem krijgen, of zelf even lekker van zich af zeuren. Er is hier NIEMAND geweest die op jou zat te wachten… Ga voor je zoontje zorgen, maar hou je praatjes over die genezer vanaf nu voor je!!!

• Bien

Saskia, heel veel sterkte. Wacht de uitslagen af, rust niet voordat je zeker weet wat er aan de hand is, maar ga niet meteen van het ergste uit. Het lichaam maakt soms rare sprongen! Maar je mag best hier af en toe je zorgen komen spuien, want soms durf je die nog met niemand te delen (want als je het zegt, dan wordt het zo ‘echt’). Hier kan je van je af zeuren en niemand die het niet begrijpt wat er in je omgaat.

Hou vol en positief lbijven!

Liefs Bien