ik steun met een handtekening

• n.van laarschot

nader onderzoek toevoeging zout bij chemotherapie

test vooraf welke chemo de meeste kans op genezing biedt.

• Marja

Gaan we weer. Handtekening voor St Sergio, Kees Boegem (masseur, kwakzalver) die Silvia Millecam ook zo goed heeft bijgestaan. Hier word ik zoooooo moe van.

• merel

nieuwe titel

• vianne

Heb ik ook wel eens gehoord dat het zeer werkzaam is maar die soort chemo in Nederland nog bijna niet gegeven wordt

• Marja

Gaan we weer! Ik heb gehoord, ze zeggen, een kennis van een kennis. Kwakzalverij! Niet tekenen, het dient nergens toe.

Marja

• vianne

Ik heb zeer veel te maken met deze verschrikkelijke ziekte,heb er ook al veel naasten aan verloren van jong tot oud.

Sommige dingen moet je zelf achter aan en worden je niet door artsen op een recept aangeboden.

Dus als er iemand info ergens over vraagt is het wel zo netjes daar een antwoord op te geven.

• Marja

Hallo Vianne, kijk even op de pagina hiervoor onder de kop “Steun de actie van St. Sergio voor onderzoek”. Daar gaat deze discussie namelijk over. Het betreft de kwakzalver/masseur Kees van Boegem, die heeft ook Silvia Millecam behandeld. En ter informatie ik heb zeer veel te maken met kanker, ik heb het namelijk zelf. Groetjes, Marja

• Annelies E

Mijn man heeft kanker

Wij gaan naar een oncoloog

daar ligt ons vertrouwen

verder leven we vrij sober

En eten gezond

Wat we trouwens ons hele leven al deden

maar kanker zit ook in onze familie

aan beide kanten