"de pruik van mijn mdr"

• belinda

Hallo allemaal.

mijn mdr is anderhalf jaar geleden op 53 jarige leeftijd aan darmkanker.

door de vele chemos die ze kreeg moest ze in de laatste fase een pruik aan laten meten.ze werd kaal.

nu zijn we langzamerhand aan het opruimen en kwamen we de pruik van mijn mdr tegen.

deze heeft toen zo enorm veel geld gekost.(ruim 900 euro) en ziet er nog heel mooi uit.nu wilde wij hem graag aan een stichting schenken omdat er zeker ook mensen zullen zijn die dit niet kunnen betalen en ook deze vreselijke ziekte moeten door staan,dus is onze vraag weet u toevallig waar ik daar mee terecht kan,zie nergens een oproep hiervoor.

we willen dit graag voor een ander doen.

hopelijk kunt u ons helpen.

groetjes belinda

• Nelly

Dat vind ik een heel goed idee!!!!!

• Rakkertje

Wat een mooi gebaar!

En goed idee…….voor als wij ooit de pruik van mijn moeder weg willen doen!

Laat me even weten waar dat kan,als je wilt!

Succes!

Rakkertje

• Marja

Op borstkankertrefpunt heeft Willy een link en email adres. Zij verzamelt alle overbodige spullen in. Pruiken, prothese badpakken, protheses, b.h.s Ze verkoopt of geeft het weg aan mensen die het nodig hebben en het niet of nauwelijks kunnen betalen. Misschien is dat een adresje? Kijk even op borstkankertrefpunt. Succes!! Marja

• Yvetje

Mijn moeder heeft d'r borstprothese bij het ziekenhuis afgegeven, op de verpleegafdeling waar borstkanker patienten liggen.Ze had 'm niet meer nodig na reconstructie. Misschien ook een idee!?