vaderdag

• Bien

Het is alweer de tweede vaderdag zonder mijn vader, maar het doet nog steeds net zoveel pijn als een jaar geleden. Al moet ik wel toegeven dat de momenten waarop ik echt intens verdrietig ben, iets minder vaak voorkomen - op dagen als vandaag is het net allemaal weer wat erger.

Ik ga straks even een roos op zijn graf leggen en dan naar het strand. Niet om in de drukte tussen honderden anderen te liggen bakken, maar om lekker door de duinen te wandelen met mijn vriend. Het leven gaat door, hoe onvoorstelbaar het soms ook lijkt.

Heel veel sterkte voor iedereen die het gemis van zijn/haar vader net zo sterk voelt als ik vanddag.

Liefs Bien

• Marijke

Lieve Bien,

Vreselijk vaderdag.

Vandaag voor het eerst geen vaderdag meer voor mijn kinderen. Hun vader is 4 maart j.l. overleden . Hij was pas 44 jaar.

Maar er zijn ook geen opa's meer.

Vandaag gaan we bloemen brengen naar het graf van mijn man. Niet naar mijn vader en schoonvader, dat kan ik niet aan.

Ook jij heel veel sterkte.

Groetjes Marijke

• Linda

Hé Bien,

ik wens jou en je vriend een mooie dag. Ook voor mij is het de 2de vaderdag zonder mijn Papa. Op mijn werk heb ik met de kinderen juist extra mijn best gedaan op het vaderdagcadeau van dit jaar. Eeen cd met “papa-liedjes”.

Liedjes waar de vader een rol speelt, bijvoorbeeld “Papa” van Stef Bos enzo.

De hoes van de cd werd een tekening van de hand van de kinderen zelf.

Nooit gedacht dat mijn werk ooit zó therapeutisch kon zijn…

Ik wens je een fijne wandeling toe en veel sterkte voor vandaag!

Dikke knuffel, Linda

• Linda

Marijke,

ik wens je veel kracht voor vandaag. Het zijn slechts schrale woorden maar de pijn voor je kinderen wordt minder, echt waar…

Sterkte en een hartelijke groet, ook een dochter.

Linda

• Annelies E

Misschien raar

Maar mijn pa is al gestorven in 1981

Maar toch mis ik hem af en toe

De band was ook goed met hem