mijn kind

• janny

Ik wil ook even mijn hart luchten op deze site Ik heb 4 jaar geleden mijn moeder verloren vorig jaar januari had mijn man een ander 7 november hoorde ik dat mijn 18 jarige zoon teelbalkanker had met uitzaaiingen en 27 nov is mijn vader overleden. Wat een klote jaar alles te gelijk mijn ouders zijn allebei aan kanker overleden. Met mijn zoon gaat het nu weer een beetje chemo gehad het is allemaal flink geslonken maar nog niet helemaal weg we moeten nu ieder maand bloedprikken tot nu toe is zijn bloed goed. Mijn zoon is op dit moment het belangrijkst maar af en toe zie ik het niet meer zitten ik wens iedereen veel sterkte op deze site

• Anne-Miek

Hee Janny. Het zit je niet mee. Helaas kan ik met je meepraten, ook ik ben hier niet voor niets. Maar je kind! pfjuuw. Ik wens je veel sterkte meis, en hoop dat na zoveel elende ook de zon weer voor jullie gaat schijnen.

• Yvje

Hoi Janny,

Pfffff je kind, het idee…. ik moet er niet aan denken. Soms is deze kl.te ziekte zo hard, zo oneerlijk. Klinkt lekker naief, maar het zou niet zo moeten zijn voor je. Dus heel veel succes en hopelijk is er voor jullie weer een beetje hoop. Want ieder sprankje hoop zorgt ervoor dat je weer opstaat en doorgaat. Helaas spreek ik uit ervaring, maar ik/we zullen duimen voor jullie.

• micha1000

Hallo Jnny,

Ik wens je heel veel sterkte toe……en hou a.u.b. vol. al het slechte wat je krijgt, krijg je in het goede terug uiteindelijk.

zo probeer ik ook te denken.

sterkte

• petra

ik wens jou veel kracht en sterkte toe, liefs petra, ik zal een kaarsje voor je aansteken en voor je zoon.

• Mamsie van Collin

Wat kan een mens hebben he! Veel sterkte!