hallo allemaal,
moeilijk om hier iets te schrijven, maar ik wil ff m'n hoofd leeg hebben. Tja eerst maar een korte intro, ik ben 35 jaar, getrouwd en een dochtertje. Heb een broer en gelukkig nog allebei m'n ouders. Maar….. zowel m'n moeder als vader hebben kanker.
Mijn moeder heeft borstkanker met uitzaaiingen, maar vooralsnog slaat de behandeling aan. Ja ik zeg vooralsnog omdat ik steeds voorzichtiger wordt met hoop/hopen.
Mijn vader heeft non-hodgkin (lymflierkanker), maar dit was al een tijd niet actief. En nu al een paar maanden ziekte van Kahler (beenmergkanker). Hij heeft al met een been op de trap naar “boven” gestaan, maar voorlopig is die trap nog oneindig lang.
Nu krijg tie binnenkort een stamceltransplantatie. En voor mijn gevoel is het erop of eronder. Dus heb ik hem nog maar eventjes of voor altijd??? Dit vind ik erg zwaar om mee om te gaan. Ik wil gewoon doen met hem, maar ook niet alsof er niks aan de hand is en als 't verkeerd gaat, dat ik dan denk, had ik maar….
Het lijkt wel of m'n ouders soms alle pech van de wereld hebben. Wie heeft er nu tegelijk kanker? En dan m'n pa krijgt het dubbelop.
Ach we gaan gewoon door, zullen wel moeten en stiekem gewoon heel hard duimen dat na al deze pech ze ook absoluut een beetje geluk verdienen. Dank juliie dat je ff de tijd nam om dit te lezen en hopelijk kan ik over een tijdje weer zeggen, nog een heel leven!.
Liefs Yvje