Abrikozenpitten / B17

• Carola mama van Milan (20-11-03)

Beste mensen,

Ik heb een vraag maar eerst even mijn ziekte in het kort voor de mensen die het willen weten:

Juli 2004: epileptische aanval, bleek een cyste te zijn in mijn hersenen

September 2004: fout, toch een tumor, van zo'n 5 á 6 cm. In Utrecht willen ze niet opereren omdat hij op dit moment niet groeit.

Januari 2005: Second opinion in Rotterdam, willen mij wel opereren.

Augustus 2005: Operatie. Het is een zogenaamde wakkere operatie. Ze kunnen niet alles weghalen, het is te risicovol. Wat ze wel zien is dat er toch onrustige cellen zijn,

September 2005: 30 x bestralen.

Maart 2006: Bestraling heeft vooralsnog zn werk gedaan. in 6 maanden is de tumor niet gegroeid.

September 2006: weer komen voor een nieuwe MRI.

En nu mijn vraag. Ik heb hier al veel gelezen over Abrikozenpitten. Ook via Google heb ik veel info. Maar waar ik nou benieuwd naar ben: “werkt” dat echt…..zijn er echt mensen die daar aan “genezen” zijn? Een vriendin van mijn moeder begon erover…..

Groetjes Carola

• marielle

hoi Carola,

als je de zoekfunctie gebruikt, wat je misschien al gedaan hebt, zul je heel wat berichtjes vinden ook hier. Positieve van ‘gebruikers’ en ook kritische. Feit blijft gewoon dat er geen dubbelblind onderzoek naar gedaan is of het werkt of niet. Dus werkt het echt? of is het geloof er in al voldoende om het te laten werken? om je beter te voelen? Het feit dat je zelf iets kan doen tegen de kanker kan ook echt kracht geven.

Kijk; ik ben nogal sceptisch ten op zichte van dit soort dingen. Anderzijds; als ik in een soortgelijke situatie zou zitten, weet ik ook niet wat ik zou doen. Ik weet echter wel dat tumoren soms weer verdwijnen, tijdelijk, zonder dat je er iets voor hoeft te doen. Slik je dan iets, dan wijt je het daar aan. Terwijl dus soms het zelfde wordt bereikt zonder ‘iets’.

Hiermee wil ik niet zeggen dat het niets doet. Maar echt genezen erdoor… zelfs hier heb ik dat nog niet gehoord.. helaas…

sterkte verder.. je hebt al een hoop voor je kiezen gehad! Hopelijk is je scan in september goed.. en heb je tot die tijd niet te veel last van de nawerkingen van de bestralingen die je al gehad hebt!

groetjes Marielle

• amanda

Hallo,

Mijn moeder kreeg 2 jaar geleden te horen dat ze longkanker had en nog maar 4 maanden te leven zou hebben. Ik heb toen de abrikozenpitten voor haar besteld. Ze genezen de kanker niet maar door er voor te zorgen dat je ze regelmatig eet, komt de stof lecitine regelmatig in je bloedbaan en deze valt direct aanwezige kankercellen aan. De verspreiding dus uitzaaiing van kanker wordt hiermee dus aangepakt. Genezing niet. Mijn moeder is er nog steeds. In de periode dat zij geestelijk minder was, at ze geen pitjes meer….in twee maanden is het toen naar haar botten uitgezaaid. Ik ben ervan overtuigd dat het helpt.

Heel veel sterkte,

Groetjes van Amanda

• wendy

Even een vraag hierover; Is dit alleen bedoelt voor mensen met longkanker?

Of over het algemeen bekeken?

Liefs Wen

• amanda

Alle soorten kanker!

• amanda

Op www.abrikozenpitten.nl kun je alle informatie vinden.

Sterkte,

Groetjes van Amanda

• Kees

Op het forum van http://www.kanker-actueel.nl/ schrijven 2 mensen genezen te zijn van prostaatkanker door het eten van 60 abrikozenpitten per dag voor de ene man, de andere man beschrijft geen aantal.

IK ken een vrouw, die in een zeer laat stadium 60 pitten per dag at. Ze had door alle botten botkanker. Door de pitten verdween de pijn in alle plekken op 2 na. Ze kon toen weer lopen. De leverfuncties in het bloed werden veel beter.

Echter: de inernist vond dat die 2 plekken weer bestraald moesten worden en vanaf dat moment werden die 2 plekken pijnloos, maar alle andere tumoren begonnen weer te groeien. De daarop volgende chemokuur moest worden afgebroken, anders zou ze er aan overlijden. Ze stierf toch binnen 2 maanden. Na de bestraling hielpen de pitten niet meer.

Zie ook http://www.morgenster.org/kanker.htm

• Marja

Dom van die vrouw, die je kende, om toe te laten dat ze weer werd bestraald. Je kan gewoon nee zeggen tegen reguliere behandelingen, zoals ik nee zeg tegen kwakzalverij.

• d

Op de site www.bitterepit.nl staat veel informatie en zijn de pitten te bestellen

• jan

In amerika is onderzoek gedaan naar de werking van deze pitten. distributie daar van is in amerika verboden!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.