Hoi Jolanda
Bij deze wil ik je veel sterkte wensen met je vader….
Net als bij jou heeft mijn vader ook kanker hij heeft melanoom met uitzaaingen naar zijn longen en lever en daarbij ook nog een tumer in zn hoofd…..
Van zijn melanoom heeft hij al lang last van maar die was altijd goed aardig tot november 2005 toen werd het groter en ernstiger .ze hebben het er operatief uitgehaald en alles was weer goed.in december 2006 is hij onder de scan geweest en er was niks aan de hand.
In januari van dit jaar kreeg hij buikgriep en die hield 3 weken aan en we vertrouwde het niet.dokter laten komen en bleek dat hij een gescheurde middenrif had dus er werden foto's gemaakt,toen ze de foto's hadden gemaakt zagen ze nog meer en is hij onder de scan gegaan en in 1 maand tijd zat het er.. zo vanuit het niets.
Je staat machteloos je bent kwaad,verdrietig en je weet niet wat je moet doen.Hij zit nu aan de chemo en bestralingen in februari was het gestabiliseerd.toch een goed teken beter dan als het erger was geworden.maargoed stabiliseren is goed en niet goed zeggen ze.sinds hij aan de chemo zit praat ie nauwelijks hij slaapt veel en heeft geen kracht moet veel overgeven en is al ruim 30 kg lichter…
Op het werk wist iemand mij te vertellen dat als iemand zn oogwit geel/bruin heeft dat het een slecht teken is.Bij deze wil ik je adviseren om de dokter langs te laten komen of zn urine te brengen om te onderzoeken gewoon voor je zelf, voor zekerheid.
Sterkte meid!
Liefs Monique