Help!!!

• Jessica

Hallo Allemaal,

Wie kan mijn moeder helpen.

Voor een aantal weken geleden is mijn moeder geopereerd aan een nier tumor.

Nu heeft ze nog steeds verschrikkelijk pijn ze gaat van de ene pijnstiller over op de volgende pleister.

Maar na een dag of twee keert de pijn terug en moet het volgende medicijn nog zwaarder zijn om te helpen

Artsen weten het niet, Mischien toch uitzaaingen mischien wel pijn van de operatie.

Wie weet iets voor mijn moeder wat de pijn verzacht.

Mischien homeopatisch, omdat ze al zoveel andere middelen heeft.

Alvast bedankt….

Groetjes jessica

• Moniek

Hoi Jessica,

Ik heb geen homeopatische middel voor je , maar ik ken een alterantief geneeswijzer die kan de pijn verzachten. Ik hoor nog graag van je als je meer informatie wilt over zijn werkzaamheden.

groetjes,

Moniek

• Jessica

Hallo moniek.

Bedankt voor je reactie ik zou graag wel meer willen weten.

Alvast bedankt,

Groetjes Jessica

• Marja

Is je moeder al onder behandeling van een specifieke pijnpoli? Mijn behandelaars hebben mij daar naar toe verwezen omdat pijn specifiek bestreden kan worden. Ik heb er erg veel baat bij. Oncologen en chirurgen hebben zoals zij zelf tegen mij zeggen “geen verstand”van pijn.

Succes en sterkte, Marja

• Theo Arling

Beste Jessica,

Pijn bestrijden is 1 maar je lost de ziekte er niet mee op.

Kijk op de homepage www.naturalhealingcentre.org.

Misschien is dat wat voor je.

Strekte,

Theo ArlingMarja schreef:

• patrizia

Beste Theo,

Ik heb even de website bekeken van de arts uit Ghana, die er van overtuigd is dat alle ziektes zijn te genezen.

Waarom sterven er dan nog zoveel mensen aan kanker, aids en andere ziektes?.

Patrizia

• moniek

Hoi Jessica,

Ik zag dat de website van de Griekse geneeswijzer in reconstructie is ivm. nieuwe uitgebreide site. Voor meer informatie mag je contact met zijn administratieve medewerker(s) opnemen, het e-mail adres is : j_m_jasa@hotmail.com

Ik wens je heel veel sterkte !

Groetjes Moniek