Ik ben kanker patient geweest

• elena

Ik wil graag ook mijn verhaal kwijtraken … Ik ben een jonge vrouw net boven 20 en sinds mijn 14de heb ik maagkanker gekregen. De dagelijkse ellende bestond uit rot gevoel, vermoeidheid ? ik sliep tot 18 uren per dag, elke keer na de eten renen naar de wc om te overgeven, ik was verschrikkelijk uitgedroogd - 46 kg op de plaats van 65 kg (de normale gewicht voor mijn lengte).Binnen deze periode heb ik alles uitgeprobeerd ? zware medicamenten van de huisarts gehad, Chinese drankjes met vieze smaak gedronken, pijnlijke accupunctuur, die uiteraard ook heel beschadig voor de boten is, bioritme/energie massages gehad enz? zo?n veel hoop en moeite voor niks. En tocht heb ik de kans van mijn leven gekregen ? vorige jaar (augustus) heb ik toevallig een kort advertentie op Internet gezien.Op eerste instantie leek dat niks bijzonder was, maar tocht kwam ik er achter dat mijn nieuwe uitvinding via Internet iets heel anders is?Het ging namelijk over een Griekse geneeswijzer die heeft de hele wereld rondgereisd voor zijn beroep. Omdat ik zelf ¼ Griek ben , heb gelijk een afspraak met de man gemaakt. Na de eerste controle consult, kreeg ik alles te horen over mijn ziekte.Ik ging bij hem laten behandelen voor drie maanden en in het eind van oktober, heb ik zelf geconstateerd dat hij heeft een nieuwe persoon van mijn gemaakt. Ik ben binnen 3 maanden met 9 kilo aangekomen (van 46 kg naar 55 kg,) ik heb nu een nieuw kleurtje op mijn gezicht , iets heel erg anders dan de heel - wit gezicht van vroeger.Tegenwoordig als ik naar de spiegel kijk ik geniet van mijn nieuwe uiterlijk en natuurlijk het is nog even wenen , maar toch blijf elke keer een leuke verassing. De eerste dag heeft de geneeswijzer iets heel appart tegen mij gezegd : ?Jij moet in zichzelf geloven ongeacht je ziekte ? deze worden hebben me zo diep aangeraakt en heel veel steun in de aankomende maanden gegeven.

Ik wens aan alle mensen met ernstige ziektes heel veel sterkte . En als ik geholpen werd van mijn ziekte dan is het hoop ook voor iedereen?.

• meike

Wat ik mis in je verhaal is dat of de kanker ook weg is of dat die al genezen was .

Of dat je uit je depressie bent gekomen wat heel begrijpelijk is met kanker.

Ik hoor het graag.

Mvg,Meike

• Elena

Hoi Mieke,

De kanker kan niet vanzelf zo maar weg … dus ik ben inderdaad genezen. Ik blijf nog steeds (totaal een jaar) onder controle maar .. het verschil tussen vorige jaar en nu is gewoon enorm. Een kanker patient heeft een slaap lichaam, geloof me – ik niet meer , heb zelf spierballen gekregen dat komt door de kruiden in mijn lichaam, die ik tijdens van de behandeling heb gekregen en wordt steeds beter. Vroeger had ik heel veel vocht in mijn lichaam en die werd door de kruiden en massage verbrand en na de behandeling de spiermassa wordt “wakker”. Het lichaam en geest is een geheel, als het lichaam ziek is de geest wordt ook beschadigt …. De laatste maanden voor mijn behandeling was ik super agressief , ik wist dat alles door de ziekte komt , maar toch kon me niet controleren. Nu heb ik deze probleem niet meer , heb zelf het gevoel dat alles wat ik meegemaakt heb veel achter mijn rug zit …

• pip

He geef mij eens zo"n kruidendrankje.

• amanda

Hallo Elena,

Zou je mij het adres van deze griekse geneeswijzer kunnen geven?

Alvast bedankt!

Groetjes van Amanda

• Bloem

Tja, het adres ben ik ook wel benieuwd naar…… alles is te proberen toch? geloof in mijzelf heb ik genoeg!!

• elena

Hoi Bloem,

Voor meer informatie en het adres mail me naar elena_gr85@hotmail.com

Groetjes,

Elena