mijn broer

• hennie

mijn broer heeft darm kanker en is op ge geven ze kunnen niks voor hem meer doen hij ligt in het zieken huis en mag maandag na huis hij was uit ge droogt en krijgt nu vocht toe ge diend maar als hij na huis gaat doen ze dat niet meer maar hij kan niks binnen houden met als ge volg dat hij binnen de korste keren weer uit ge droogd is

en in coma zal raken

hij is pas 55 te jong wie weet waar ik hulp kan krijgen zo dat ze hem wel eens in de paar dagen vocht kunnen toedienen

of met een pomp na huis laten gaan

bij ons in doetinchem kan dat niet hij is nu nog best goed maar als hij geen vocht binnen krijgt zal het snel over zijn

en hij wil zo veel nog help mijn num 0620113898

• marleen

Ik wens je veel sterkte hennie. Mijn zusje pas 31 jaar is ook gestorven aan deze kloteziekte. Ze was 28 jaar toen ze het kreeg. De artsen zeiden eerst dat ze maar een half jaar te leven had, maar uiteindelijk heeft ze nog 3 jaar geleefd. Maar ja dit is geen antwoord op jouw vraag. Ben je ook nog naar een ander ziekenhuis geweest? In Amsterdam bijvoorbeeld. Voor mijn zusje hadden ze ook niets meer, en ze hebben nog geprobeerd in Amsterdam? Een ijsje dan? Mijn zusje kon op het laatst ook geen eten en drinken binnen houden behalve ijsjes. waterijsjes? Mijn zusje wou ook graag leven, maar op een gegeven moment dan weet je het? Sondevoeding? Van dat astronauten voer? gewoon bij de apotheek? Dat is van dat vloeibare spul? in aardbeien smaak vanille smaak dat had mijn zusje ook? Maar meid ik weet wat je meemaakt… Ik wens je gewoon heel veel sterkte?

• Vrouw

Beste Hennie

Ik ben werkzaam in de thuiszorg, misschien kan de wijkzorg jou advies geven hierover of een oncologieverpleegkundige die werkzaam is via de thuiszorg.

Heel veel sterkte…. gr. vrouw

• Vrouw

Via de huisarts hoop ik dat je snel een indicatie hiervoor kunt krijgen dat iemand van de wijkzorg dit kan regelen voor jouw broer, een verpleegkundige die dit voor jouw broer kunt doen.

sterkte….. v. vrouw

• Vrouw

Hopelijk ben ik niet te laat gekomen met mijn bericht voor je broer, ik zag je bericht nu pas…..

gr. vrouw