wonderen bestaan nog

• Bien

Vanochtend kreeg mijn schoonmoeer de uitslag van de scan: haar botten zijn schoon! Wat het dan wel is, wat er groeit in haar lichaam, dat gaan ze nog verder uitzoeken. Maar zolang het niet haar botten zijn, hebben ze ons verzekerd, is het niets levensbedreigends. Vanavond kunnen er weer een heleboel mensen rustig slapen… Onderzoeken gaan uiteraard door, maar de druk is eraf. Voorlopig zal ze nog bij ons zijn en dat is een groot geluk.

Dankjewel, lieve Linda, Emma en Rakkertje, voor jullie medeleven. Het doet me echt goed dat ik nog altijd met jullie de zorgen en verdriet kan delen! 2 april is de verjaardag van pappa, 15 april zijn sterfdag. Ik zie het met angst tegemoet. Maar zonder de zorgen om mijn schoonmoeder, kan ik alles veel beter aan. Zou mijn vader daar in hand hebben gehad, vanaf zijn wolkje/sterretje?

ik houd jullie op de hoogte, want het is natuurlijk nog wel de vraag wát het dan precies is. Maar voorlopig genieten we van dit goeie nieuws!

Een heel fijn weekend voor jullie allemaal. Ik ga zeker proosten vanavond!

Liefs Bien

• rakkertje

Hoiiiiiiiiii Bien!

Wat een goed bericht van je schoonmoeder!!!Ik ben heel blij voor jullie!

Wat het wel is,blijft even afwachten voor jullie,maar ik hoop dat dat ook mee mag vallen!

Kan me voorstellen dat het een hele zorg minder is!

Ik wens je voor de 2e en de 15e heel veel sterkte!

Maak er een fijn weekend van!

Liefs en tot schrijfs,Rakkertje

• Linda

Hé Bien!

ik post net bij mijn eigen toop even terug en nu lees ik dat de uitslag van je schoonmoeder is!

Héél fijn! Kan me voorstellen dat de druk van de ketel is en dat je idd een lekker weekend kan hebben! Hoe is het met je vriend? Die zal zijn moeder ook nog wel een extra knuffel hebben gegeven

Ik wens je heel veel sterkte voor de 2de en de 15de april!!!

Als je wilt kun je hier altijd terecht!!!!

Geniet heerlijk van je weekendje!!!

Dikke knuf; Linda

• Emma

Hoi Bien,

Wat een goed nieuws!! Ik heb net een berichtje gepost dat we zeker gaan duimen voor je, maar gelukkig is dat niet meer nodig! 2 april is alweer voorbij, dus die dag heb je gehad. Nu de 15e nog… Ik zag ook vreselijk op tegen de sterfdag van papa en de dag zelf viel gelukkig nog best mee. Ik denk dat ik er zo erg tegenop zag dat het uiteindelijk daardoor meeviel. Alleen op het tijdstip dat hij stierf, getsie toen kwam het filmpje weer even langs. Maar het is natuurlijk ook wel weer goed om er bij stil te staan. In elk geval heb je wel een flinke oppepper gehad door het goede nieuws van je schoonmoeder en ik weet zeker dat er vanaf een wolkje is meegeleefd en misschien zelfs ervoor gezorgd dat het niets ernstigs is.

Succes de 15e en met alle verdere onderzoeken natuurlijk!

Liefs, Emma.