Lieve Linda,
hier ben ik weer. En het zweet staat weer in mijn handen…. vandaar dat ik vandaag het pb weer even opzoek - en toevallig jouw berichtje tegenkom.
Mijn schoonmoeder heeft 3 jr geleden borstkanker gehad. Ze is schoon verklaard, na de chemo. Maar afgelopen vrijdag moest ze helaas weer onder de scan. Er zit een plekje op haar ribben, een raar plekje dat groeit.
Er schiet weer vanalles door mijn hoofd en ik vind het zo moeilijk om positief te blijven, na de slechte ervaring met mijn eigen vader… Aanstaande vrijdag krijgen wij de uitslag van de scan. Het voelt weer als de langste week van ons leven.
Voor mijn vriend probeer ik sterk te zijn, maar mijn vaders verjaardag en sterfdag naderen, en daar heb ik het al zo moeilijk mee - hoe kan ik hem dan ook nog steunen?
Mijn vraag is of jullie allemaal positieve gedachten kunnen zenden naar mijn schoonmoeder. Laat het een cyste zijn, of een ontstoken lymphe… Iets wat met medicijnen of een simpele ingreep verwijderd kan worden. Laat het alles zijn behalve die rotziekte…
Ik houd jullie op de hoogte. Ik hoop zo dat het deze keer over zal waaien…
Liefs Bien
p.s. en nu vergeet ik te vragen hoe met jou gaat, Lin?