Het gaat niet goed.

• mizz

Hoi,

Helaas gaat het bij mijn moeder 65 niet zo goed

De benauwdheid neemt toe.

De vermoedheid neemt toe.

De pijn neemt toe.

De vermagering gaat in een rap tempo

De eetlust is minimaal

Een bezoek aan toilet is een hele onderneming.

Veel onduidelijkheid ook wat je van de oncoloog en wat je van de huisarts kan en mag verwachten mbt symtoonbestrijding.Hebben jullie hier ook ervaringen mee?

Wat zijn jullie ervaringen mbt het bestrijden van benauwdheid?

Liefs,

Mizz

• patrizia

Hai Mizz,

Wat erg om te moeten lezen dat het zo slecht met je moeder gaat. Ik herken er de situatie in van mijn moeder toen. Zij had het ook erg benauwd, en verder precies de kenmerken die jij omschrijft. En inderdaad, de oncologen laten je eigenlijk maar een beetje aanmodderen met al deze klachten. Mijn moeder is toen opgenomen in het ziekenhuis omdat het zo niet langer kon. Zij heeft toen Movicox gekregen ter pijnbestrijding, maar aan de benauwdheid konden ze weinig doen. Uiteindelijk heeft ze een heel klein beetje morfine gekregen, dit helpt feitelijk niet tegen de benauwdheid, maar de patient denkt zelf dat het werkt. Zo vertelden de artsen het mij. Ze konden verder niks doen, want om de klachten te bestrijden moest de oorzaak aangepakt worden en dat kon bij mijn moeder niet meer. Het was onmenselijk om dit alles aan te zien. Mijn moeder had borstkanker met uitzaaiingen naar haar longen, botten en lever. Het verhaal staat hier ook ergens op het pb, mocht je het willen lezen.

Ik hoop dat er nog medicatie is voor jouw moeder, en dat ze de symptomen toch kunnen bestrijden. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht…

Liefs, Patrizia

• Jose

Hallo Mizz

Heel veel sterkte in deze onwerkelijke moeilijke periode voor jullie.

Liefs Jose

• mizz

Bedankt voor de lieve reacties.

Ze gebruikt nu een hoge dosis prednison en een hoge dosis lasix om het vocht iets te verminderen wat de tumor aanmaakt in de longen.

Bij mijn moeder is de benauwdheid ook een gevolg van een uitzaaing naar de longen van een hoofd-hals tumor.De oncoloog vertelde al dat er niets aan te doen was.De benauwdheid is nu wat afgenomen maar verder is het nog hetzelfde.

We wachten af ,meer kunnen we niet doen.

De kids (12, 10, 6 en 4 hebben dit al eens meegemaakt met hun andere Oma)

Opa heeft ook kanker en ze vroegen me pas al wanneer wij aan beurt waren.

dat is een goede vraag,dat er 1 op de 3 kaker krijgt is in onze familie helaas werkelijkheid.

We houden moed en leven met een mooie en goede dag dat iedereen zich aardig voelt.

Te ver vooruit kijken hebben we al afgeleerd.

Dit wil ik iedereen wensen:Kracht ,moed , sterkte en medeleven.

Geniet van iedere mooie dag die je samen hebt .

Liefs,

Mizz

• diana

ik wil je heel veel sterkte wensen met dit gevecht gr diana

• mizz

Diana,ook erg bedankt voor je reactie en medeleven.

We knokken nog verder,gelukkig kan het nog!!

De benauwdheid is afgenomen door de lasix,wilde ze in het ziekenhuis niet eens geven!!!Is door een weekendarts voorgeschreven omdat deze veel vocht in de longen hoorde.

Ik vind de zorg aan uitbehandelde patienten niet goed,je moet zelf veel opzoeken en lezen(gelukkig is er zoiets als dit prikbord).

Weekendartsen zijn vaak artsen in opleiding,weten zelfs niet hoe het voorschrijven van zuurstof gaat.

In ieder geval iedereen bedankt en jullie ook heeeel veeel sterkte en moed!

Groetjes,

Mizz

• Theo Arling

Beste Mizz,

Dat ziet er niet goed uit ik moet je eerlijk zeggen ik ben mijn geloof in de huidige wetenschap voor een groot deel verloren.

In 1993 is mijn vader overleden aan kanker met gelijksoortige symptonen.

Tegen de tijd dat ze wisten wat het was was het te laat.

Ik heb een heel goed alternatief gevonden.

Kijk op www.naturalhealingcentre.org

Groetjes en sterkte,

Theo Arling