Spreekbeurt over Kanker

  • Marion

    ik deed mijn spreekbeurt over kanker.. ik vind het een belangrijk onderwerp om over te hebben en mijn neefje heeft het… dat wou ik even kwijt ook dat ik het een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erge ziekte vind …. maareh ik hoop dat jullie nooit met kanker schelden zolas wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel andere mensen doen want kanker is heel erg… maareh ik moet stoppen doeidoei marionette(oftewel gwon marion)

  • Karin

    Marion,

    Ik neem aan dat je nog vrij jong bent (spreekbeurt hou je meestal op school), en ik vind het erg goed dat je dit onderwerp gekozen hebt. Helaas, de meeste mensen op deze site hebben wel met kanker te maken.

    Ik vind het ook goed van je dat je het niet als scheldwoord wilt horen, ik vind dat zelf ook verschrikkelijk. Helaas is er op de school van mijn kinderen een leraar die dit wel regelmatig doet, omdat dit volgens hem wel vaker gebeurt en kinderen moeten hier nu eenmaal aan wennen. Dus ik vind het erg goed om van een kind te horen dat het belachelijk is. Dank je, en succes op school.

    Karin

  • diana

    ik wou zeggen dat ik het heel goed en knap van je vind het is een belangryk onderwerp voor jong en oud iedereen doet er ervaring mee groetjes diana ps sterkte met je neefjeMarion schreef:

    >

    > ik deed mijn spreekbeurt over kanker.. ik vind het een

    > belangrijk onderwerp om over te hebben en mijn neefje heeft

    > het… dat wou ik even kwijt ook dat ik het een

    > heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erge ziekte vind …. maareh ik hoop dat jullie nooit met kanker schelden zolas wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel andere mensen doen want kanker is heel erg… maareh ik moet stoppen doeidoei marionette(oftewel gwon marion)

  • lotte

    ik hou mijn spreekbeurt ook over kanker en maandag 15 maart ga ik hem houden hopelijk gaan veel mensen dan begrijpen dat je niet moet schelden met kanker en dat het een hele erge ziekte is !!:(

  • sylvana

    hoi Marion

    ik ga mijn spreekbeurt ook houden over kanker omdat:

    ik het belangerijk vind dat kinderen weten wat het is en er dus niet mee gaan schelden en mijn tante heeft het 5x gehad en nu heeft ze voor de 2e x uitzaaiing en

    ze leeft nog steeds :)

    Groetjes

    Sylvana

  • anouk

    ik doe mijn werkstuk over kanker want ik heb 4 familieleden die eraan zijn overleden.

    ik heb ook een hoofdstuk over richelle das een goed idee voor mensen die een werkstuk/spreekbeurt over kanker doen:P

    anouk(tu)

  • lindy

    hoi allemaal ik wil ff iets kweit…

    ik vint kanker heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg en mijn oom heeft het dus NOOIT en echt ook NOOIT meer schelden met kanker want er zijn heeeeel eveel mensen die er dood aan zijn gegaan dus PLEASE NOOIT NOOIT NOOIT NOOIT MEER SCHELDEN PLEASE

    GR.Lindy

  • blub

    hey, de spreekbeurten zijn mooi daarom kies ik er voor. :D

  • ietsanders

    spam