Tumor in de rug

• Nouschka

Ben voor het eerst hier.. bij mijn man is vorige week ontdekt via MRI scan dat hij een intradurale tumor L3 heeft aan de 3e lendewervel. Dinsdag wordt hij op genomen en a.s. woensdag 8mrt geopereerd. Hopenlijk is het goedaardig We hadden nog nooit van gehoord; een tumor in de rug. Zitten heel erg in spanning zoals zovelen hier..Heeft iemand daar wel eens mee te maken gehad of van gehoord? h.g. Nouschka

• Lana

Het komt wel vaker voor Nouschka. Maar het hoeft heus niet altijd kwaadaardig te zijn. Het lijkt mij een goed teken dat er geopereerd kan worden.

Ik wens jullie sterkte!

Lana

• madeliefje

sterkte vandaag!

• Nouschka

Dank jullie wel.. Mijn man is inmiddels 2x geopeerd, hij had heel veel pijn en kreeg een inwendige bloeding. Maar de tumor is er uit..Het goede nieuws kwam vanochtend van de neurochirurg dat het vrijwelzeker goedaardig is. Het wordt nog onderzocht en we vertrouwen er op dat de arts het bij het rechte eind heeft. Het zijn slopende dagen geweest en ik wens iedereen heel veel sterkte met zijn/haar situatie! Laat het wel weten t.z.t hoe het gaat.

Hartelijke groet Nouschka

• F. Bhoera

Hallo,

Het is niet fijn om dit soort berichten te horen, maar heb je de artsen wel goed om raad gevraagd voordat je laat opereren. Bij velen is het de kans dat als het mis gaat, zij bllijvend verlamd raken, het is toch de rug waar alles centraal is. !!!!!!!!!!????????????????? Ik geef je dit mee, omdat ik meer dan 1 jaar bij iemand heb gewerkt, die veel ervaring heeft op dit gebied.