Astronautenvoeding

• amanda

Hallo allemaal,

Mijn moeder gaat helaas ook steeds meer achteruit. Ze heeft momenteel totaal geen eetlust meer. Niets smaakt haar meer en ze krijgt eten gewoonweg bijna niet weg. Nu heeft ze vrijdag zelfs een soort spastische spiertrekkingen in haar gezicht gekregen waar ze heel erg van geschrokken is. Zou dit door zouttekort komen? Zijn er mensen die ervaring hebben met astronautenvoeding? Alvast bedankt

• mizz

Hoi,

Mijn moeder gebuikt ook astronauten voeding.

Zoals je het noemt.

Je kan hiervoor kijken op Nutricia.nl.Helaas moet je het meeste zelf uitzoeken,omdat ik me er in verdiept heb weet ik er nu wat van.

Mijn moeder gebruikt Calogen 3 keer daags 30 ml dit levert ruim 400 kalorieen per 90 ml.en Nutricare,dit is een drinkvoeding speciaal gemaakt voor kankerpatienten.

Je moet wel even een machtiging regelen bij haar huisarts.

Je kan dit allemaal bij nutricia.nl nalezen en ook een proefpakketje bestellen om de smaken te proberen.

Helaas geven al die drinkvoedingen ook snel een vol gevoel en kan mijn moeder er niet veel van op.

Ze gaat helaas ook erg achteruit deze tijd.

Sterkte toegewenst!!

Liefs Mizz

• amanda

Hallo Mizz,

Bedankt voor de info. Ik heb om te beginnen 3 pakjes Nutridrink gehaald, Tsjonge wat was dat duur, ik was bijna 9 euries kwijt! Inderdaad, beter even inderdaad langs de huisarts voor een formulier. Ik ga ook bij Nutricia zo'n pakketje aanvragen.

Het spijt mij te horen dat het slechter met je moeder gaat. Het is ook zo'n rotziekte. Het is zo onvoorspelbaar, soms gaat het toch ineens weer wat beter en als je dan weer wat hoop krijgt dan gaat het ineens weer in versneld tempo bergafwaarts. Het enige wat wij als naasten kunnen bieden is er voor ze zijn, steun bieden en helaas ook sterk zijn …ook al zijn wij dat niet altijd….

Sterkte,

Groetjes van Amanda

• mizz

Hoi,

Jij ook heel veel sterkte toegewenst!

In deze trieste strijd

groetjes,

Mizz