Iets leuks tussendoor ...

• ~*~ Ilona & Collin (12-08-05) ~*~

Dit is mijn verhaal: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=247&i=8443&t=8443

En dit is waar ik voor doorga ondanks alle pijn:

(Foto van 12-2)

Onze kleine vent :D

Hopelijk hebben jullie allemaal iets of iemand waar jullie zoveel liefde van krijgen dat jullie toch nog vreugde zien ondanks alle pijn en angst voor wat komen gaat!

• Lily

Prachtig dat je hier zoveel kracht uit kunt putten om door te gaan.Geweldig voor je!!!!!Dit is inderdaad een mooie reden om te weten waarvoor je moet vechten.

Helaas zijn er ook mensen die niet zo rijk zijn, die niets meer hebben in hun omgeving om nog ergens voor te vechten of niets meer kunnen voelen of willen voelen om door te gaan.

Eenzaamheid en leegte komen nog veel voor onder lotgenoten die het helemaal alleen moeten doen in die zware periode, zonder familie enz….

Wens je veel sterkte en veel liefs,Lily

• Kaatje26

hoi ilona,

Ik lees ook al een tijd op dit prikbord, maar reageer eigenlijk nooit. Ik wil je even een hart onder de riem steken in deze enorm zware periode. Ik leef enorm met je mee en begrijp hoe je je voelt. Ook mijn mama heeft kanker, en ik ben pas 26 jaar. Wij hebben twee kindjes en ik ben momenteel zwanger van de derde. Gelukkig zijn bij mijn mama alle chemo's goed aangeslagen en heeft ze een paar maanden geleden de uitslag ‘alles schoon’ gekregen. Ze heeft eierstokkanker en het was in een gevorderd stadium, dus we zijn hier heel blij mee. Toch durf je niet blij te zijn eigenlijk, want wie weet hoe het verder gaat. Als ik dan jouw verhaal lees, dat jullie al zo'n lange periode hiermee bezig zijn…pfffffff…moeilijk hoor. Kortom, ik wil je gewoon even sterkte wensen en geniet van je kleintje, dat helpt fantastisch vind ik zelf.

groetjes kaatje

Dank je wel meis, als je wil praten voeg me dan toe op msn. Ik ben trouwens 25, dat wist je toch al he?

Dank je wel, inderdaad, ik mag me zeker gelukkig prijzen met wat ik WEL heb maar toch soms ben je toch eenzaam ondanks alle mensen om je heen :(

• Kaatje26

Ik had het gelezen ja, ik zal het zeker doen als het nodig is. Het is toch lastig praten met mensen die er zelf niet mee te maken hebben vind ik.

groetjes!

• patrizia

Hai Ilona,

Wat n mooie, kleine vent! Ik snap dat je daar heel veel kracht uit put. Ik ben zo blij voor jullie dat jouw moeder dit mooie mannetje nog mag meemaken..het maakt me ook een beetje verdrietig, mijn moeder zal nooit mijn kinderen meemaken, ze zal er niet bij zijn als ik ooit ga trouwen… Althans niet lijfelijk, maar ik ben er van overtuigd dat ze altijd bij me zal zijn..

Geniet samen met je moeder van je mooie mannetje, en ik wens jullie nog heel veel sterkte.

Liefs, Patrizia

Ze zal zeker altijd bij je blijven, veel mensen geloven er niet in maar sindsa mijn vader bij mij is geweest geloof ik erin dat dierbaren altijd bij je blijven. Jij zit in dezelfde situatie als mijn broertje van 20, mama zal zijn belangrijke dingen zoals trouwen en een kindje krijgen nooit meemaken, ik vind dat zo erg voor hem maar Collin daarentegen zal zich mama nooit herinneren en dat doet ook erg veel pijn. Ik wens je heel veen sterkte!!!!!!!!!!

• chantal

hoi ilona,

ik leef met je mee. ik weet hoe moeilijk het is als je net een kleine hebt en je moeder wordt ziek. mijn moeder is volgende week al 2 jaar ziek. mijn kleine luuk was pas 5 maanden toen ze snachts naar het ziekenhuis werdt gebracht. na anderhalf jaar zijn ze er achter gekomen dat het longkanker was. 5 chemo's gehad en nu is het weer terug. ze wordt niet meer behandeld en wordt niet meer beter. ze woont in een verzorgingstehuis want haar hersenen zijn beschadigd door epileptische aanvallen.ik mis haar zo.het is verschrikkelijk. ik ben 30 en mijn moeder wordt in maart 50.

groetjes chantal

Gatver meis wat erg, mijn moeder is dus al 12 jaar ziek en het is nu echt zo hard gegaan, ze loopt opeens met een stuk enzo bha :( Mijn moeder wordt in november 50 en ik ben dus 25, Collin is net 6 maanden.