botkanker

• alied

mijn schoonvader is sinds een week opgenomen in een hospice, in eerste instantie om de medicijnen af te regelen zodat hij minder pijn zou hebben en dan naar huis zou gaan.,

momenteel gaat het zo slecht, dat hij medicijnen krijgt en daarnaast een slaapmiddel om rustig te blijven, hij was de laatste dagen erg angstig, heftige pijnaanvallen en einde zal snel in zicht zijn, voor iedereen ook beter zo.

heeft iemand enig idee hoelang zo iets aan kan houden, als iemand niet eet en drinkt, wij hopen namelijk allemaal dat het einde snel daar is, in ieder geval heeft hij nu geen pijn meer, want dit was niet meer om aan te zien, iemand zo vreselijk te zien lijden

• jose

Als iemand echt niet meer eet en drinkt kan dat niet heel lang duren. Misschien 4 dagen of 1 week. Botkanker is bijna meest pijnlijke vorm van kanker. Mijn moeder pas geleden overleden aan borstkanker met uitzaaiingen in de botten, hersenen. Ze heeft heel veel pijn gehad. Het is niet leuk om een dierbare zo te zien lijden , en dan is het beter dat het snel voorbij is . Ik wens jullie heel veel sterkte.

Jose

• alied

Het lijden was inderdaad vreselijk, nu hij in slaap wordt gehouden is hij in ieder geval van de pijn verlost. Je hebt dus hetzelfde meegemaakt met je moeder.

Artsen gaven vandaag ook aan zo;n 3 tot 5 dagen, we wachten het wel af

bedankt voor je reactie,

aliedjose schreef:

>

> Als iemand echt niet meer eet en drinkt kan dat niet heel

> lang duren. Misschien 4 dagen of 1 week. Botkanker is bijna

> meest pijnlijke vorm van kanker. Mijn moeder pas geleden

> overleden aan borstkanker met uitzaaiingen in de botten,

> hersenen. Ze heeft heel veel pijn gehad. Het is niet leuk om

> een dierbare zo te zien lijden , en dan is het beter dat het

> snel voorbij is . Ik wens jullie heel veel sterkte.

>

> Jose

• jose

Hoi Alied

Ik heb inderdaad ongeveer hetzelfde meegemaakt , het ging in eens ook heel snel. Ze had zoveel pijn, en toen uiteindelijk kreeg ze morfinepleisters , maar de pijn bleef bijna nog en toen hebben ze haar ook slapend gehouden, en ze heeft zo 4 dagen echt niet meer gedronken en gegeten. Een hele moeilijke tijd is het , maar daarna opgelucht dat het dan voorbij is. En dan het gemis en verdriet , en waarom vragen komen altijd later. Heel veel sterkte nogmaals jose

• alied

hallo jose en anderen

woensdagmorgen rond 11 uur is mijn schoonvader overleden, het is allemaal best nog snel gegaan, maar wij hebben er vrede mee dat verder lijden hem gespaard is gebleven.

Jose erg bedankt voor je reacties via deze site

• jose

Hallo Alied

We wisten dat het ging gebeuren. Uiteindlijk heel veel beter voor je schoonvader. Vechten voor wat je uiteindlijk niet kan winnen. Doet me veel verdriet. Ik wens jouw en natuurlijk de rest van de familie, heel veel sterkte met het verlies.

Liefs Jose